Mgr. Jana B. 50 let , životopis 1376728
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Knihovník Kouč Náborář Office manager Personalista Produkční Referent Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Filozoficko-přírodovědecká fakulta- Slezská univerzita v Opavě
Informační studia se zaměřením na knihovnictví
září 2012 – květen 2014Vysokoškolské
Filozoficko-přírodovědecká fakulta- Slezská univerzita v Opavě
Informační a knihovnická studia
září 2009 – květen 2012Bakalářské
Gymnázium Nový Jičín
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 3 měsíce
Če*********.p.
Vedoucí oddělení v provozu
září 2008 – listopad 2024 16 let a 3 měsíce
Vedení a řízení 30 zaměstnanců, včetně personální agendy: pracovní pohovory, výběrová řízení, příjímání zaměstnanců, vedení osobních listů, vysílání na zdravotní prohlídky, zajišťování BOZP a PO, vyhotovování popisů pracovních činností včetně změn, vedení systematizace oddělení a útvaru, vyhotovování měsíčního a ročního hodnocení, správa docházky, příprava podkladů pro mzdy. Zpracování platebního styku v rámci celé České pošty, s.p.: zpracování měsíčních hlášení a ročních bilancí za platební styk; testování, připomínkování a komunikace s řešiteli projektů, vyhotovování dokumentací, nastavování nových technologií, řešení nestandardních stavů. Jednání napříč celou společností, vyřizování reklamací, součinností s orgány státní správy, spolupráce s právním oddělení. Správa spisové služby EZOP. Řádné hospodaření s majetkem, včetně jeho inventarizace.
Če*********.p.
Lektor
leden 2008 – srpen 2008 8 měsíců
Školení zaměstnanců České pošty, s.p. - centrální úlohy, činnosti na přepážce; zpětná vazba a podpora zaměstnanců v rámci pracovního procesu.
Če*********.p.
Administrátor, Vedoucí pošty
září 1993 – prosinec 2007 14 let a 4 měsíce
Veškeré činnosti v rámci pošty - doručování, práce na přepážce zastupování na různých pracovištích, poskytování klientské podpory; vyřizování reklamací, stížností; komunikace s veřejností. Vedení a řízení zaměstnanců včetně personální agendy.
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence s využitím PC
Náplní kurzu je kompletní účtování od zavedení účetní jednotky až po účetní uzávěrku. Po absolvování kurzu je možno vést účetnictví pro malé a střední firmy a daňovou evidenci živnostníkům.
březen 2025
Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC
Obsahem kurzu je komplexní vedení mzdového účetnictví se základy personalistiky zaměřené převážně na zákoník práce. Zpracování mzdy v účetním programu Pohoda
únor 2025
Komunikační dovednosti
neverbální komunikace, naslouchání, práce s hlasem, sebejistota a vyrovnanost
říjen 2018
Prezentační dovednosti
Zdokonalení prezentačních a rétorických dovedností. Příprava prezentace a její prezentování
červenec 2018
Stress management, psychohygiena
prevence, zvládání a redukce stresu. Práce s vlastní energií
červen 2018
Zásady písemné komunikace, vč. elektronické
leden 2016