Není foto: Mgr. Jana B.
ID 1376728

Mgr. Jana B. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vrchy + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Filozoficko-přírodovědecká fakulta- Slezská univerzita v Opavě

Informační studia se zaměřením na knihovnictví

září 2012 – květen 2014Vysokoškolské

Filozoficko-přírodovědecká fakulta- Slezská univerzita v Opavě

Informační a knihovnická studia

září 2009 – květen 2012Bakalářské

Gymnázium Nový Jičín

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 3 měsíce

Če*********.p.

Vedoucí oddělení v provozu

září 2008 – listopad 2024 16 let a 3 měsíce

Vedení a řízení 30 zaměstnanců, včetně personální agendy: pracovní pohovory, výběrová řízení, příjímání zaměstnanců, vedení osobních listů, vysílání na zdravotní prohlídky, zajišťování BOZP a PO, vyhotovování popisů pracovních činností včetně změn, vedení systematizace oddělení a útvaru, vyhotovování měsíčního a ročního hodnocení, správa docházky, příprava podkladů pro mzdy. Zpracování platebního styku v rámci celé České pošty, s.p.: zpracování měsíčních hlášení a ročních bilancí za platební styk; testování, připomínkování a komunikace s řešiteli projektů, vyhotovování dokumentací, nastavování nových technologií, řešení nestandardních stavů. Jednání napříč celou společností, vyřizování reklamací, součinností s orgány státní správy, spolupráce s právním oddělení. Správa spisové služby EZOP. Řádné hospodaření s majetkem, včetně jeho inventarizace.

Če*********.p.

Lektor

leden 2008 – srpen 2008 8 měsíců

Školení zaměstnanců České pošty, s.p. - centrální úlohy, činnosti na přepážce; zpětná vazba a podpora zaměstnanců v rámci pracovního procesu.

Če*********.p.

Administrátor, Vedoucí pošty

září 1993 – prosinec 2007 14 let a 4 měsíce

Veškeré činnosti v rámci pošty - doručování, práce na přepážce zastupování na různých pracovištích, poskytování klientské podpory; vyřizování reklamací, stížností; komunikace s veřejností. Vedení a řízení zaměstnanců včetně personální agendy.

Jazyky

francouzštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Účetnictví a daňová evidence s využitím PC

Náplní kurzu je kompletní účtování od zavedení účetní jednotky až po účetní uzávěrku. Po absolvování kurzu je možno vést účetnictví pro malé a střední firmy a daňovou evidenci živnostníkům.

březen 2025

Mzdové účetnictví se základy personalistiky a využitím PC

Obsahem kurzu je komplexní vedení mzdového účetnictví se základy personalistiky zaměřené převážně na zákoník práce. Zpracování mzdy v účetním programu Pohoda

únor 2025

Komunikační dovednosti

neverbální komunikace, naslouchání, práce s hlasem, sebejistota a vyrovnanost

říjen 2018

Prezentační dovednosti

Zdokonalení prezentačních a rétorických dovedností. Příprava prezentace a její prezentování

červenec 2018

Stress management, psychohygiena

prevence, zvládání a redukce stresu. Práce s vlastní energií

červen 2018

Zásady písemné komunikace, vč. elektronické

leden 2016

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45