Foto: Ondřej Ř.
ID 1379035

Ondřej Ř. 32 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Moravská vysoké

Podniková ekonomika a management

2013 – 2015Bakalářské

Praxe 7 let

Ka*****ika

Vedoucí oddělení

2022 – dosud 3 roky

Řízení distribuční sítě pokrývající 1/4 České republiky, včetně vedení týmu referentů a přibližně 80 inspektorů (brigádníků). Zodpovědnost za expanzi distribučních oblastí, včetně stanovení území, odměn a výběru, školení a vedení pracovníků. Každodenní komunikace s inspektory, monitoring kvality distribuce a optimalizace všech distribučních procesů. Spolupráce s externími partnery, jako jsou spediční společnosti a sklady, zajištění plynulé komunikace a kontroly dodavatelů.

Ka*****ika

Brand manager

2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců

Spolupráce na úspěšném uvedení nových značek na trh (např. K-Jarmark, K-Mistři od fochu), což vedlo ke zvýšení tržního podílu a povědomí o značkách. Tvorba a implementace marketingových strategií, včetně plánování kampaní a jejich koordinace s dalšími odděleními. Vytvoření a zavedení příruček stylu značek pro zajištění konzistentní komunikace a budování identity značky. Analýza tržních trendů a zákaznických preferencí pro optimalizaci produktového portfolia a lepší cílení marketingových aktivit. Spolupráce s externími agenturami na vývoji kampaní a kreativních řešení, dohled nad dodržováním rozpočtu a termínů.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Řízení a optimalizace distribučních procesů: Nastavení a monitoring distribučních kanálů pro zvýšení efektivity a snížení nákladů. Vedení a motivace týmů: Řízení týmu až 80 inspektorů, zajištění zapojení a dosažení firemních cílů. Brand management a marketingová strategie: Rozvoj značek (K-Jarmark, K-Mistři od fochu) vedoucí k růstu tržního podílu. Analýza tržních trendů: Identifikace příležitostí a lepší cílení produktů na základě tržních dat. Projektový management: Řízení projektů od konceptu po realizaci s důrazem na rozpočty a časové plány. Komunikační a prezentační dovednosti: Efektivní komunikace s vedením a prezentace strategií. Práce s daty a analytické dovednosti: Analýza výkonu distribučních a marketingových kampaní.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45