Ing. Michaela Z. 34 let , životopis 1354640
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Roudnice nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Ďáblice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR generalista HR konzultant HR specialista Office manager Personalista Pracovník back office Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Veřejná správa a regionální rozvoj
2015 – 2018Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Trvale udržitelný rozvoj tropů a subtropů
2012 – 2015Bakalářské
Vyšší odborná škola a Střední odborná škola Roudnice n.L., Špindlerova 690, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 8 měsíců
PM******* s.
Vedoucí odboru / oddělení
červen 2019 – červen 2022 3 roky a 1 měsíc
Správa a aktualizace formulářů a interních předpisů, revize interních dokumentů, úpravy personálního systému, kontrolní činnost ve spolupráci s orgány SS, HR reporting vedení společnosti, krizový pracovník během pandemie, školení vedoucích pracovníků v oblasti zákoníku práce, organizace školení, nábor nových zaměstnanců, běžná HR agenda (nástupy, výstupy, změny).
PM******* s.
Personalista
květen 2015 – květen 2019 4 roky a 1 měsíc
Správa inzerce, komunikace s úřady práce, poradenství v oblasti personalistiky a zákoníku práce, obhospodařování svěřené oblasti zaměstnanců (cca 300 zaměstnanců), řešení krizových situací na provozovnách, pracovnělékařské služby.
PM******* s.
Asistentka personálního oddělení
duben 2014 – duben 2015 1 rok a 1 měsíc
Zadávání inzerce, zadávání dat do systému, administrativní činnost (nástupy, výstupy, změny), kontrola docházky.
OV********* s.
Finanční poradce
listopad 2010 – prosinec 2014 4 roky a 2 měsíce
Konzultační činnost a zprostředkování služeb klientům, servis pro klienty, školení nových spolupracovníků v oblasti financí, šíření finanční gramotnosti, kontaktování a oslovování nových klientů a spolupracovníků, administrativa, komunikace s partnerskými společnostmi, vedení agendy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Loajalita vůči zaměstnavateli, komentování zájmových akcí, vytrvalost.
Kurzy
Mzdové účetnictví v malíčku za 6 týdnů - UOL
Průřez práce mzdové účetní - výpočet mzdy, exekuce, dovolená, cestovní náhrady...
září 2024