Není foto: L. Č.
ID 1341410

L. Č.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola technická a dopravní, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace

Autotronik

2011 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 7 měsíců

Pe*******men

Vedoucí obchodu

říjen 2020 – květen 2024 3 roky a 8 měsíců

Zodpovědnost za obchodní zakázky a maximalizaci příjmů do společnosti. Péče o stávající portfolio zákazníku a rozšiřování o nové příležitosti. Kompletní péče o zakázku, od prvního kontaktu, až po fakturaci. Obchodování s dodavateli, i odběrateli. Hledání nejlepšího řešení pro všechny strany, vedoucí k další spolupráci. Také jsem se podílel na výrobě a zpracování materiálů k navýšení jejich hodnot. Jednalo se o práci převážně v terénu a v kontaktu s klienty. Následně vše správně nacenit, zpracovat a zajistit hladký průběh realizace.

Se*****.cz

Account Manager - media, reklama

listopad 2018 – červen 2020 1 rok a 8 měsíců

Account manager [kontaktní údaj odstraněn] se specializací na obor realit [kontaktní údaj odstraněn] Kompletní péče svěřeného portfolia středních a velkých klientů v Moravskoslezském, Olomouckém a Zlínském kraji. Osobní schůzky s klienty k získání dlouhodobé spolupráce, která vedla k investicím do produktů Seznamu, které perfektně ovládám - Sklik.cz, Firmy.cz, Sreality.cz Zboží.cz. S klienty jsem tvořil marketingové strategie pro správný chod jejich podnikání a budování značky. Součást práce byla správně využít rozpočet klienta na reklamu a postupně jej navyšovat. Pomáhal jsem klientům i v rámci systémů AdWords, sociálních sítí a webových stránek. Kompletní marketing. Vyhodnocování kampaní a následná prezentace. Pravidelně jsem byl účastníkem porad realitních kanceláří, kde jsem vzdělával makléře a pomáhal ke zlepšení výsledků. Řešení aktuálních problémů v rámci inzerce a okamžitých požadavků.

Co*******ech

Vedoucí vývoje / Team Leader

srpen 2015 – říjen 2018 3 roky a 3 měsíce

zajištění plnění prodejních a kvalitativních cílů svěřeného týmu, trénink prodeje a kvality odbavovaných hovorů, rozvoj dovedností a řízení výkonnosti operátorů, disciplinované využití systému CRM, řešení stížností a dotazů zákazníků, sledování náhodně vybraných hovorů pro zajištění kvality a dodržování KPI cílů.

Jazyky

polštinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

C - nákladní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Sport, cestování, sebevzdělávání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45