
Bc. Hana B. 42 let , životopis 877649
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Business Development Manager Manažer prodejního teamu Nákupčí Nákupčí pro prodejní řetězce Zobrazit vše (5)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Andragogika
září 2008 – červen 2011Bakalářské
Integrována střední škola podnikání a služeb Havlíčkův Brod
Management obchodní činnosti
září 1999 – červen 2004SŠ s maturitou
Základní škola Smetanova Chotěboř
bez zaměření
září 1990 – červen 1999Základní
Praxe 16 let a 6 měsíců
Z ***** o.
Vedoucí nákupu
duben 2024 – dosud 1 rok
Ve svěřené činnosti zabezpečuje plnění podnikatelského plánu společnosti. Při výkonu své činnosti se řídí aktuálně platnými zákony a souvisejícími předpisy dané země. Zodpovídá za plnění stanovených hospodářských ukazatelů svěřené činnosti společnosti, ukazatelů kvantitativních, kvalitativních a věcných. Zodpovídá za plnění jmenovitých úkolů ukládaných přímým nadřízeným. Řídí určené podřízené pracovníky v souladu s vnitropodnikovými předpisy společnosti. 1. Je zodpovědný za dlouhodobou strategii nákupu, rozvoj klíčových dodavatelských vztahů a optimalizaci nákladů na vstupy. 2. Zajišťuje, aby nákupní strategie podporovala obchodní cíle společnosti a přispívala k růstu efektivity a konkurenceschopnosti. 3. Využívá analytické myšlení, schopnost vyjednávání, strategické plánování. 4. Vytváření a implementace dlouhodobé nákupní strategie v souladu s obchodními cíli společnosti. 5. Vyjednávání s klíčovými dodavateli, uzavírání rámcových smluv a zajišťování nejlepších podmínek pro společnost. 6. Řízení a monitorování výkonnosti dodavatelů, zajišťování jejich kvality a spolehlivosti. 7. Sledování trendů na trhu a identifikace nových příležitostí pro nákup a inovace. 8. Úzká spolupráce s odděleními, jako jsou logistika, výroba a finance, za účelem zlepšení procesů. 9. Vedení a rozvoj nákupního týmu. 10. Odpovědnost za rozpočet oddělení nákupu a optimalizaci nákladů. 11. Znalost nákupních procesů a moderních nástrojů pro řízení dodavatelského řetězce, které jsou předávány do týmu. 12. Řízení denních aktivit nákupního oddělení. 13. Správa a optimalizace skladových zásob v úzké spolupráci s logistickým a výrobním týmem. 14. Řízení nákupních procesů a zajištění souladu s interními předpisy a pravidly. 15. Standardizace procesů ve svěřené oblasti. 16. Sledování a vyhodnocování poptávky a nákupních objednávek. 17. Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřené oblasti organizace. 18. Management rizik. 19. Pravidelné vyhodnocování efektivity a produktivity práce ve svěřené oblasti.
Z ***** o.
Asistentka jednatele
leden 2024 – březen 2024 3 měsíce
veškerá organizace hlavní kanceláře společnosti administrativní podpora vedení společnosti tvorba podkladů pro reporty zajišťování služebních cest organizace schůzek správa nákladů oddělení příprava prezentací denní využití cizího jazyka
GC*********boř
Strategický nákupčí
září 2022 – prosinec 2023 1 rok a 4 měsíce
* Výběr dodavatelů, hodnocení a rozvoj * Nákup přímého a nepřímého materiálu, Medical trade goods, obchodní zboží. * Cenové jednání, uzavíraní nákupních smluv * Optimalizace a analýza nákladů. * Analýza dat, monitoring trhu a dodavatelů * Spolupráce s výrobou, R&D.
DA*****s.,
Obchodní referent
duben 2021 – srpen 2022 1 rok a 5 měsíců
Obchodní referent navazuje a udržuje vztahy se zákazníky. Zajišťuje obchodní agendu a připravuje nabídky na základě zákaznických poptávek. Tvoří, řídí a realizuje komunikační aktivity. Odpovídá za svěřené projekty a spokojenost zákazníků. Připravuje podklady pro potřeby účetnictví.
Th*****don
Manažer prodejního teamu
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
Zajišťování objednávek zboží, obsluha zákazníků, dodržování bezpečnosti na pracovišti. Řízení provozu školní kavárny.
Th*****don
Lunch time supervisor
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Dozor nad studenty v době oběda.
Ec*******ldu
Lunchtime supervisory assistant
2013 – 2013 6 měsíců
Dozor nad studenty v době přestávky.
TE*********don
Assistant
leden 2012 – červen 2012 6 měsíců
Běžná administrativa v podnikatelské sféře. Soukromá jazyková škola.
St*********aha
Au Pair
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Začlenění do Britské kultury. Zdokonalování v Anglickém jazyce.
Po******* ČR
Operátor komunikačních a informačních technologií
2006 – 2011 5 let a 6 měsíců
Administrativa, výborná znalost práce s PC (MS Officet) práce s internetem, elektronická pošta, fax, tel.
GC******* o.
Vedoucí / manažer skladu
2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců
Příjem zboží do skladu. Kontrola kvality. Vedení evidence.
Jazyky
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Kurzy
Negotiation with suppliers
Vyjednávání, pozice na trhu, druhy vyjednávání podle dodavatele. Kurz od Red Bear prestižní vzdělávací agentura. Čtyřdenní kurz Budapešť.
květen 2023
Negotiating With Suppliers
Empower procurement professionals to transform their approach to negotiating more effective supplier agreements.
Zobrazit certifikát o absolvování
duben 2023
Nákupčí specialista
Strategický nákup, vyjednávání v nákupu, nákup a právo
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2022
Klíč k sebepoznání - Structogram
Jedinečný nástroj pro zvýšení obchodní úspěšnosti. Díky rychlému poznání vašich zákazníků.
březen 2022
Cambridge English FCE
Mezinárodní zkouška z anglického jazyka
Zobrazit certifikát o absolvování
2017
Kurz účetnictví
2016