Foto: Bc. Hana B.
ID 877649

Bc. Hana B. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chotěboř + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.

Andragogika

září 2008 – červen 2011Bakalářské

Integrována střední škola podnikání a služeb Havlíčkův Brod

Management obchodní činnosti

září 1999 – červen 2004SŠ s maturitou

Základní škola Smetanova Chotěboř

bez zaměření

září 1990 – červen 1999Základní

Praxe 16 let a 6 měsíců

Z ***** o.

Vedoucí nákupu

duben 2024 – dosud 1 rok

Ve svěřené činnosti zabezpečuje plnění podnikatelského plánu společnosti. Při výkonu své činnosti se řídí aktuálně platnými zákony a souvisejícími předpisy dané země. Zodpovídá za plnění stanovených hospodářských ukazatelů svěřené činnosti společnosti, ukazatelů kvantitativních, kvalitativních a věcných. Zodpovídá za plnění jmenovitých úkolů ukládaných přímým nadřízeným. Řídí určené podřízené pracovníky v souladu s vnitropodnikovými předpisy společnosti. 1. Je zodpovědný za dlouhodobou strategii nákupu, rozvoj klíčových dodavatelských vztahů a optimalizaci nákladů na vstupy. 2. Zajišťuje, aby nákupní strategie podporovala obchodní cíle společnosti a přispívala k růstu efektivity a konkurenceschopnosti. 3. Využívá analytické myšlení, schopnost vyjednávání, strategické plánování. 4. Vytváření a implementace dlouhodobé nákupní strategie v souladu s obchodními cíli společnosti. 5. Vyjednávání s klíčovými dodavateli, uzavírání rámcových smluv a zajišťování nejlepších podmínek pro společnost. 6. Řízení a monitorování výkonnosti dodavatelů, zajišťování jejich kvality a spolehlivosti. 7. Sledování trendů na trhu a identifikace nových příležitostí pro nákup a inovace. 8. Úzká spolupráce s odděleními, jako jsou logistika, výroba a finance, za účelem zlepšení procesů. 9. Vedení a rozvoj nákupního týmu. 10. Odpovědnost za rozpočet oddělení nákupu a optimalizaci nákladů. 11. Znalost nákupních procesů a moderních nástrojů pro řízení dodavatelského řetězce, které jsou předávány do týmu. 12. Řízení denních aktivit nákupního oddělení. 13. Správa a optimalizace skladových zásob v úzké spolupráci s logistickým a výrobním týmem. 14. Řízení nákupních procesů a zajištění souladu s interními předpisy a pravidly. 15. Standardizace procesů ve svěřené oblasti. 16. Sledování a vyhodnocování poptávky a nákupních objednávek. 17. Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřené oblasti organizace. 18. Management rizik. 19. Pravidelné vyhodnocování efektivity a produktivity práce ve svěřené oblasti.

Z ***** o.

Asistentka jednatele

leden 2024 – březen 2024 3 měsíce

veškerá organizace hlavní kanceláře společnosti administrativní podpora vedení společnosti tvorba podkladů pro reporty zajišťování služebních cest organizace schůzek správa nákladů oddělení příprava prezentací denní využití cizího jazyka

GC*********boř

Strategický nákupčí

září 2022 – prosinec 2023 1 rok a 4 měsíce

* Výběr dodavatelů, hodnocení a rozvoj * Nákup přímého a nepřímého materiálu, Medical trade goods, obchodní zboží. * Cenové jednání, uzavíraní nákupních smluv * Optimalizace a analýza nákladů. * Analýza dat, monitoring trhu a dodavatelů * Spolupráce s výrobou, R&D.

DA*****s.,

Obchodní referent

duben 2021 – srpen 2022 1 rok a 5 měsíců

Obchodní referent navazuje a udržuje vztahy se zákazníky. Zajišťuje obchodní agendu a připravuje nabídky na základě zákaznických poptávek. Tvoří, řídí a realizuje komunikační aktivity. Odpovídá za svěřené projekty a spokojenost zákazníků. Připravuje podklady pro potřeby účetnictví.

Th*****don

Manažer prodejního teamu

2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců

Zajišťování objednávek zboží, obsluha zákazníků, dodržování bezpečnosti na pracovišti. Řízení provozu školní kavárny.

Th*****don

Lunch time supervisor

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Dozor nad studenty v době oběda.

Ec*******ldu

Lunchtime supervisory assistant

2013 – 2013 6 měsíců

Dozor nad studenty v době přestávky.

TE*********don

Assistant

leden 2012 – červen 2012 6 měsíců

Běžná administrativa v podnikatelské sféře. Soukromá jazyková škola.

St*********aha

Au Pair

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

Začlenění do Britské kultury. Zdokonalování v Anglickém jazyce.

Po******* ČR

Operátor komunikačních a informačních technologií

2006 – 2011 5 let a 6 měsíců

Administrativa, výborná znalost práce s PC (MS Officet) práce s internetem, elektronická pošta, fax, tel.

GC******* o.

Vedoucí / manažer skladu

2004 – 2006 2 roky a 6 měsíců

Příjem zboží do skladu. Kontrola kvality. Vedení evidence.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

Kurzy

Analýza dat

Excel pokročilí plus kontingenční tabulky

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2023

Negotiation with suppliers

Vyjednávání, pozice na trhu, druhy vyjednávání podle dodavatele. Kurz od Red Bear prestižní vzdělávací agentura. Čtyřdenní kurz Budapešť.

květen 2023

Negotiating With Suppliers

Empower procurement professionals to transform their approach to negotiating more effective supplier agreements.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2023

Nákupčí specialista

Strategický nákup, vyjednávání v nákupu, nákup a právo

Zobrazit certifikát o absolvování

říjen 2022

Klíč k sebepoznání - Structogram

Jedinečný nástroj pro zvýšení obchodní úspěšnosti. Díky rychlému poznání vašich zákazníků.

březen 2022

Cambridge English FCE

Mezinárodní zkouška z anglického jazyka

Zobrazit certifikát o absolvování

2017

Školení o alergenech ve stravování

Zobrazit certifikát o absolvování

2016

Kurz účetnictví

2016

Zájmy

Četba, sport, kultura, cestovní, móda, sociální sítě, vzdělávání, busines.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45