A. S. , životopis 1215138
Představa o práci
Kde hledám práci
Dolní Benešov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Manažer prodejního teamu Nákupčí Obchodní referent Obchodní ředitel/manažer Ředitel / manažer nákupu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Secondary School Frýdek Místek
Veřejná správa
1999 – 2001SŠ s maturitou
Secondary School Dolní Benešov
Technicko-administrativní pracovník
1995 – 1998Vyučení
Praxe 13 let a 5 měsíců
VE*******.s.
Vedoucí nákupního úseku - Armatury a příslušenství
2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Zodpovědná za klíčové činnosti spojené se strategií nákupu a koordinací dodávek: Poskytování informací nákupnímu řediteli pro vyjednávání cen a důležitá rozhodnutí. Účast na plánovacích schůzkách, zajištění dodržování dodacích lhůt a klíčových projektů. Každodenní správa objednávek v systému IFS, dozor nad jejich administrací a realizací. Úzká spolupráce s prodejním oddělením a výrobou, koordinace činností napříč odděleními. Aktivní účast na ISO auditech a příprava na strategické plánování nákupního oddělení.
Le*****.o.
Obchodní zástupce
2019 – 2023 4 roky a 6 měsíců
Byla jsem zodpovědná za strategické řízení a péči o jednoho z hlavních zahraničních zákazníků společnosti. To zahrnovalo vytváření cenových nabídek pro každou sezónu, vyjednávání cen, sestavování optimálního sortimentu produktů pro zákazníka a jednání o smlouvách. Vedla jsem proces vyjednávání a zajišťovala, aby všechny dohody byly v souladu se dohodnutými podmínkami. Byla jsem zodpovědná za zpracování všech relevantních informací a dat týkajících se zákazníka do interního systému SAP, což pomáhalo efektivně sledovat a plánovat. Pravidelně jsem udržovala denní písemnou komunikaci, abych zajistila plynulý chod obchodních aktivit a řešila jakékoli otázky nebo problémy. Účastnila jsem se online schůzek a videokonferencí, což bylo klíčové pro udržení efektivní komunikace a budování vztahů.
Ca*********lar
Obchodní zástupce
2010 – 2013 3 roky a 6 měsíců
Na této pozici jsem byla zodpovědná za registrace, zpracování nabídek a objednávek v systému SAP. Za stanovení cen objednávek, každodenní komunikaci se zákazníky a vyřizování reklamací, účast na plánování výroby a dodacích lhůt. Byla jsem vedoucí systému CRM systému. Customer Relationship Management - systémy pro řízení vztahů se zákazníky.
MS*****.s.
Nákupčí - Specialista pohonů
2006 – 2010 4 roky a 6 měsíců
Jako vedoucí skupiny jsem byla zodpovědná za plynulé fungování zakázek – zadávání objednávek, organizaci dodacích plánů podle předpovědí klientů, poptávky a snižování zásob. Každodenní komunikace s dodavateli ze zahraničí, jako jsou Německo, Itálie, Anglie, Polsko a Čína. Časté služební cesty po Evropě.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
IGD New Manager Skills - part 2
Online kurz, který učí, jak autenticky formovat, ovlivňovat a vést svůj tým v obdobích změny.
2023
IGD New Starter Skills - Spring
Online kurz kombinující znalosti z oboru a osobní dovednosti, který pomůže odstartovat kariéru v potravinářském průmyslu.
2022
IGD New Manager Skills - part 1
Online kurz navržený tak, aby poskytl vhled a nástroje potřebné pro novou cestu přímého manažera.
2022
St. Giles School - London
First certificate exam
2004
Euroway School - London
Upper Intermediate level
2003