Foto: Lukáš S.
ID 570554

Lukáš S. 25 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

Ekonomika, účetnictví, daně a cestovní ruch

2014 – 2018SŠ s maturitou

Praxe 6 let

Bi*****r.o

Vedoucí / manažer skladu

červen 2024 – dosud 2 měsíce

- Komplexní vedení skladu - Controlling příjmu a vychystaného zboží - Koordinace a řízení 15ti podřízených skladníků a pickerů - Kompletace dokumentů k rozvozovým plánům - Zlepšování a stanovování nových procesů - Plánování směn - Dohled nad dodržování BOZP a vnitřních firemních předpisů

LA*********.o.

Vedoucí / manažer skladu

červen 2019 – dosud 5 let a 2 měsíce

Dohled nad sklady 5 dceřiných firem. Zejména o zásobování, evidenci, správu skladových zásob a přidělování potřeb pro zaměstnance firem. Dále doplňování a objednávání zdravotnického materiálu do lékárniček dle zákonných podmínek. Analýza ušetřených financí za kalendářní rok ve firmě. Tuto práci mám od roku 2020 na DPP jelikož jsem nastoupil do mateřské firmy na plný úvazek.

WI*******.o.

Vedoucí / manažer skladu

říjen 2022 – květen 2024 1 rok a 8 měsíců

Kompletní vedení skladu a práce v něm. Od příjmu, zaskladnění až po expedici. Zlepšování dosavadních skladových procesů a vymýšlení nových. Personální zodpovědnost za podřízené zaměstnance od docházky, dovolených až po přidělování prémií na základě výkonnosti jednotlivých podřízených.

WI*****ing

Referent prodeje

červen 2020 – říjen 2022 2 roky a 5 měsíců

Objednávky, poptávky, fakturace, reklamace a dotazy zákazníků až po finální expedici zboží k jednotlivým zákazníkům. Dohled nad skladovými zásobami firmy a zadáváním dílů do výroby.

La*********.o.

Administrativní pracovník

květen 2019 – červen 2020 1 rok a 2 měsíce

Kompletní zpracování poptávek, objednávek a reklamací v systému. Poté rozšíření pracovní náplně o kooperace mezi jednotlivými dceřinými firmami.

Au*****.o.

Business Development Manager

listopad 2018 – leden 2019 3 měsíce

Aktivní hledání nových obchodních příležitostí Jednání s klienty Evidence Schůzky s klienty / potencionálními klienty Práce se softwarovými produkty firmy a jejich propagace

Ar*****eta

Administrativní pracovník

2014 – 2014 6 měsíců

Práce s programem iDoklad, aktualizace ceníků. Jednalo se o praxi v rámci studia střední školy.

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVZkušený

QIZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Sport, hudba, cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45