Natália G. 22 let , životopis 1244055
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Číšník/servírka Delegát cestovní kanceláře Obchodní asistent Prodavač Prodejce zájezdů Provozní ředitel / manažer Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ podnikání a gastronomie
Gastronomie (Gastronomické služby)
září 2023 – dosudSŠ s maturitou
Střední zdravotnická škola Nymburk
Sociální činnost (Sociální, správní a pečovatelská činnost)
září 2018 – září 2023SŠ s maturitou
Praxe 6 let
Ca*****cem
Číšník/servírka (DPP)
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Obsluha zákazníků, zaměření na zákazníka, debaras, pomoc s přípravou akce / úklidem a odvozem po akci. Koordinace cateringu v případě nepřítomnosti manažera.
Cu*******oco
Vedoucí / manažer restaurace (HPP)
duben 2024 – září 2024 6 měsíců
Odpovědnost za celou provozovnu, plánování směn, nábory zaměstnanců, poklady pro smlouvy, odpovědnost za plnění fin. cílů KPI, zajišťování revizí, servisu, objednávání zboží a obalového materiálu, trénink zaměstnanců, účast na firemní schůzkách, komunikace s nadřízenými a majiteli, implementování marketingových stragií, odpovědnost za finanční obnos na pobočce (tržba), dbání na dodržování HACCP a BOZP, zakládání a uchovávání dokumentace, práce na provoze a pokladně
Am*******.o.
Shift manager / Facility manager (HPP)
prosinec 2022 – červen 2023 7 měsíců
Vedení a motivace zaměstnanců, řízení nákladů na směnu (náklady na produkt, energie, mzdy), práce na provoze, plánování KPI, dodržování finančních procedur, vytváření a přijimání objednávek, práce s firemními portály + s MC Office a Excell. S oblastí facility jsem byla povinna dbát na čistotu restaurace a čistotu a funkčnost všech strojů na provoze. Z mé oblasti dělat měsíční reporty + plánování finančních cílů na následující měsíc a také je odprezentovat Area managerovi. Shaha přinášet inovativní řešení, které budou mít vliv na dopad a finační výsledky restaurace.
Am*******.o.
Junior shift manager (HPP)
prosinec 2021 – listopad 2022 1 rok
Vedení a motivace zaměstnanců, plnění finančních plánů, dodržování finančních procedur, přijimání objednávek, školení a trénování zaměstnanců, vytváření přátelské atmosféry mezi zaměstnanci a manažerským týmem, práce na provoze společně se zaměstnanci.
Am*******.o.
Pracovník restauračního provozu (DPP/DPČ)
říjen 2018 – listopad 2021 3 roky a 2 měsíce
Dodržování standardů firmy, komunikace a zaměření se na zákazníky, manipulace s pokladnou, provádění doplňkového prodeje, příprava sendvičů, kompletace objednávek, údržba a čistota na přidělené pozici, dodržování časových limitů pro objednávku, poskytování nejlepšího zákaznického servisu.
Jazyky
hindštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Expert
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz první pomoci
Kurz jsem absolvovala dohromady 3x (účast na soutěžích první pomoci, studium na zdravotnické škole = povinný kurz, první pomoc v pracovním prostředí = nutné k práci manažera)
2018