Foto: Natália G.
ID 1244055

Natália G. 22 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ podnikání a gastronomie

Gastronomie (Gastronomické služby)

září 2023 – dosudSŠ s maturitou

Střední zdravotnická škola Nymburk

Sociální činnost (Sociální, správní a pečovatelská činnost)

září 2018 – září 2023SŠ s maturitou

Praxe 6 let

Ca*****cem

Číšník/servírka (DPP)

září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Obsluha zákazníků, zaměření na zákazníka, debaras, pomoc s přípravou akce / úklidem a odvozem po akci. Koordinace cateringu v případě nepřítomnosti manažera.

Cu*******oco

Vedoucí / manažer restaurace (HPP)

duben 2024 – září 2024 6 měsíců

Odpovědnost za celou provozovnu, plánování směn, nábory zaměstnanců, poklady pro smlouvy, odpovědnost za plnění fin. cílů KPI, zajišťování revizí, servisu, objednávání zboží a obalového materiálu, trénink zaměstnanců, účast na firemní schůzkách, komunikace s nadřízenými a majiteli, implementování marketingových stragií, odpovědnost za finanční obnos na pobočce (tržba), dbání na dodržování HACCP a BOZP, zakládání a uchovávání dokumentace, práce na provoze a pokladně

Am*******.o.

Shift manager / Facility manager (HPP)

prosinec 2022 – červen 2023 7 měsíců

Vedení a motivace zaměstnanců, řízení nákladů na směnu (náklady na produkt, energie, mzdy), práce na provoze, plánování KPI, dodržování finančních procedur, vytváření a přijimání objednávek, práce s firemními portály + s MC Office a Excell. S oblastí facility jsem byla povinna dbát na čistotu restaurace a čistotu a funkčnost všech strojů na provoze. Z mé oblasti dělat měsíční reporty + plánování finančních cílů na následující měsíc a také je odprezentovat Area managerovi. Shaha přinášet inovativní řešení, které budou mít vliv na dopad a finační výsledky restaurace.

Am*******.o.

Junior shift manager (HPP)

prosinec 2021 – listopad 2022 1 rok

Vedení a motivace zaměstnanců, plnění finančních plánů, dodržování finančních procedur, přijimání objednávek, školení a trénování zaměstnanců, vytváření přátelské atmosféry mezi zaměstnanci a manažerským týmem, práce na provoze společně se zaměstnanci.

Am*******.o.

Pracovník restauračního provozu (DPP/DPČ)

říjen 2018 – listopad 2021 3 roky a 2 měsíce

Dodržování standardů firmy, komunikace a zaměření se na zákazníky, manipulace s pokladnou, provádění doplňkového prodeje, příprava sendvičů, kompletace objednávek, údržba a čistota na přidělené pozici, dodržování časových limitů pro objednávku, poskytování nejlepšího zákaznického servisu.

Jazyky

hindštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz první pomoci

Kurz jsem absolvovala dohromady 3x (účast na soutěžích první pomoci, studium na zdravotnické škole = povinný kurz, první pomoc v pracovním prostředí = nutné k práci manažera)

2018

Zájmy

cestování, plánování a organizace, astrologie, kriminalistika, řízení auta, podcasty, tvorba youtube videí

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45