Lenka M. 44 let , životopis 1343261
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Letňany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
ISŠO Praha 7
Prodavač
září 1996 – červen 2001Vyučení
Praxe 19 let a 4 měsíce
Ok*********.o.
Vedoucí / manažer prodejny
květen 2024 – červenec 2024 3 měsíce
Měla jsem na starosti plnění ekonomických plánů prodejny (prodej zboží a služeb)a následně jejich reporting. Vedení a zadávání cílů prodejcům, včetně plánování jejich směn. A dohlížení na bezchybný chod prodejny po defenzivní stránce (např. inventury,reklamace,návraty). Součástí mé pozice byl i prodej zboží a služeb.
Ji*****.o.
Zástupce vedoucího prodejny
duben 2018 – duben 2024 6 let a 1 měsíc
Zde jsem měla na starosti defenzivu dané prodejny (jako jsou inventury, návraty, komunikaci s centrálou a řešení problémů se zákazníky). Na prodejně jsem markovala na pokladně, prodávala elektrospotřebiče s nábytkem a služby jako jsou prodloužené záruky,splátky a bleskové výměny. Zajišťovala jsem administrativu v systému SAP.
Ok*********.o.
Vedoucí / manažer prodejny
září 2016 – březen 2018 1 rok a 7 měsíců
Měla jsem na starosti plnění ekonomických plánů prodejny (prodej zboží a služeb)a následně jejich reporting. Vedení a zadávání cílů prodejcům, včetně plánování jejich směn. A dohlížení na bezchybný chod prodejny po defenzivní stránce (např. inventury,reklamace,návraty). Součástí mé pozice byl i prodej zboží a služeb.
Da*******.o.
Zástupce vedoucí prodejny
září 2014 – srpen 2016 2 roky
Na prodejně jsem markovala na pokladně, prodávala elektrospotřebiče s nábytkem a služby jako jsou prodloužené záruky,splátky a bleskové výměny. Zajišťovala jsem administrativu v systému SAP, vystavování faktur,kupních smluv, objednávání zboží, sepisování doprav.
K-*********.o.
Obchodní zástupce
září 2009 – prosinec 2013 4 roky a 4 měsíce
Péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových zákazníků a následný prodej obalového materiálu. S tím spojená práce s PC vystavování objednávek, faktur.
Ok*********.o.
Vedoucí administrativní pracovnice
srpen 2001 – srpen 2006 5 let a 1 měsíc
Měla jsem zde na starosti veškerou administrativní práci prodejny, jako příjem zboží, vystavování faktur, nástup nových zaměstnanců. Dále zodpovědnost za pokladní na prodejně a samotný prodej zboží a splátek.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Manuál flotilníka
Pojištění schopnosti splácet. Pojištění platebních karet
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2022
Odborná zkouška pro poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení
UZAVŘENO OSVĚDČENÍM PŘES ČESKOU NÁRODNÍ ASOCIACI
leden 2019