David B. 35 let , životopis 1352930
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Pracovník back office Pracovník help desku
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a vyšší odborná škola Brno, Kotlářská, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum
září 2004 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 3 měsíce
XX*******utz
Vedoucí / manažer prodejny
únor 2024 – dosud 10 měsíců
Zodopovědnost za celkový chod obchodního domu a jeho provozní výsledky. Motivace a hodnocení zaměstnanců, řešení krizových situací.
XX*******utz
Zástupce manažera prodejny
leden 2022 – leden 2024 2 roky a 1 měsíc
Pravá ruka ředitele obchodního domu, která zodpovídala za celkový provoz v jeho nepřítomnosti. Motivace a hodnocení zaměstnanců, řešení krizových sitaucí.
Fr*******esh
Vedoucí / manažer prodejny
červen 2017 – prosinec 2021 4 roky a 7 měsíců
Vedoucí pobočky a školitel – zodpovědnost za celkový chod pobočky, vedení týmu, komunikace se zákazníky, práce s pokladním systémem, školení nových vedoucích, otevírání nových poboček
Ba*******.cz
Barman/barista
říjen 2015 – červen 2017 1 rok a 9 měsíců
příprava akce a organizace akce, míchání koktejlů, obsluha hostů
Sm*******omp
Pracovník podpory zákazníků
listopad 2012 – září 2015 2 roky a 11 měsíců
přímý kontakt se zákazníky, poskytování informací, nabízení služeb, administrativa, emailová komunikace se zákazníky
Pa*****ces
Finanční poradce
červenec 2009 – srpen 2012 3 roky a 2 měsíce
Senior Consultant – akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jsem srdcař, který svou loajalitu vůči zaměstnavateli prokazuje proaktivním přístupem – přinášení vlastních nápadů, práce nad rámec základních povinností a řešení krizových sitaucí kreativním způsobem. Spojením mnoholetých zkušeností se zákazníky a mým přirozeně prozákaznickým přístupem vzniká pro zaměstnavatele přidaná hodnota. Díky své empatii se dokáži vcítit do potřeb zákazníka a tím upevnit vztah mezi ním a firmou. Také si plně uvědomuji význam slova ,,profesionalita´´, která není jen o odborných znalostech, ale především o řešení nestandardních a vypjatých sitaucí, kde cílem je spokojený zákazník/firma.