K. M. , životopis 1274848
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ obchodní
Obchodník (Marketing a management)
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 2 měsíce
Le*****.o.
Vedoucí / manažer prodejny
červen 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
Chod prodejny, administrativa, nábor nových zaměstnanců, obsluha pokladny, doplňování zboží.
Ah*********ket
Team leader
listopad 2014 – květen 2020 5 let a 7 měsíců
Plánování docházky, administrativa, objednávky, motivace týmu, zastupování manažera prodejny.
PE*****ket
Vedoucí / manažer prodejny
květen 2007 – říjen 2014 7 let a 6 měsíců
Administrativa, řešení stresových situací ( reklamace, stížnosti a jiné ), chod celé prodejny ( tvoření objednávek, kontrola kvality, hodnocení zaměstnanců a motivace týmu), plánování docházky v programu Anet.
ST*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2005 – duben 2007 2 roky a 1 měsíc
Fakturace, komunikace se zákazníky, administrativa k přípravě vozů na STK, přijímání hotovosti (pokladna).
Ca***** CZ
Administrativní pracovník v účtárně
září 2002 – březen 2005 2 roky a 7 měsíců
Fakturace, kontrola pokladních výkazů a duplicitních plateb, administrativa, komunikace s bankami a zákazníky.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem