A. Š. , životopis 1314088
Představa o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Facility Manager Merchandiser Nákupčí Obchodní zástupce Office manager Pracovník back office Referent Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Biskupské gymnázium v Ostravě
všeobecné osmileté gymnázium
září 1996 – květen 2005SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
O2*******.s.
Vedoucí / manažer prodejny
květen 2015 – dosud 9 let a 7 měsíců
- Odpovědnost za chod a výkon prodejny (administrativa, plnění kvalitativních i kvantitativních plánů). Řízení výkonu jednotlivých konzultantů, vedení pravidelných týmových porad a kaučingů. Vedení inventur, zodpovědnost za audit prodejny. - Přímý prodej služeb, mobilních telefonů, tabletů a příslušenství. Řešení požadavků a reklamací zákazníků, včetně nastavení jejich služeb a zařízení. - prodejna Uherské Hradiště, Zlín
Ro********* O2
Vedoucí / manažer prodejny
duben 2013 – květen 2015 2 roky a 2 měsíce
- Odpovědnost za chod a výkon prodejny (administrativa, plnění kvalitativních i kvantitativních plánů). Řízení výkonu jednotlivých konzultantů, vedení pravidelných týmových porad a kaučingů. Vedení inventur, zodpovědnost za audit prodejny. - Přímý prodej služeb, mobilních telefonů, tabletů a příslušenství. Řešení požadavků a reklamací zákazníků, včetně nastavení jejich služeb a zařízení. - prodejna Prostějov, Uherské Hradiště
Ro********* O2
Konzultant prodejny O2
září 2012 – březen 2013 7 měsíců
Řešení požadavků a reklamací zákazníků Přímý prodej služeb, mobilních telefonů, tabletů a příslušenství. Specifikace: specialista pro firemní zákazníky.
Te******* O2
Operátor callcentra - oddělení firemních zákazníků
duben 2009 – srpen 2012 3 roky a 5 měsíců
- 4/2009 -4/2011 zaměstnaná pod agenturou Adecco. - od 4/2011 interní zaměstnanec Telefonica O2 - segment pro firemní zákazníky (SMB, MC) linka příchozích hovorů - péče o zákazníka a prodej.
Pr*******.o.
Realitní makléř -Ostrava
červen 2007 – březen 2009 1 rok a 10 měsíců
Zprostředkování prodeje, koupě a pronájmu nemovitostí od vyhledávání nemovitostí a poptávajících klientů, až po realizaci celého obchodního případu (spolupráce s úřady a právníky).
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
organizační schopnosti, aplikace systému, samostatnost