E. L. , životopis 469075
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník na přepážce Pracovník reklamačního oddělení Prodejce po telefonu / Telesales Přijímací technik Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Pšovka
Prodavačka
1992 – 1995Vyučení
Praxe 9 let a 4 měsíce
Su*****Zoo
Vedoucí týmu
říjen 2023 – září 2024 1 rok
Na pozici vedoucí směny je zajistit týmovou spolupráci při každodenním chodu prodejny. -Dohlédnout na plnění denních prodejních plánů, servis zákazníkům, udržení zásob prodejny, čistotu na prodejně , skladu i zázemí. -Péče o zvířata -Objednávání zboží, příjem zboží od interních a externích dodavatelů, průběžné inventury, odpisy, plánování směn v Saitech, příjem + výdej e-shopů, plánogramy , -práce s firemním systémem -e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli a zákazníky -obsluha prodejny a pokladny
Ek*****r.o
Dispečer
září 2018 – prosinec 2021 3 roky a 4 měsíce
Nastoupila jsem do firmy jako dispečerka dopravy po cca 2 letech jsem převzala funkci vedoucí dopravy . Po dobu 2 let jsem byla asistentkou vedoucího dopravy a společně jsme vedli oddělení. Měla jsem na starosti evidence dopravy , řidičů a vozidel. Plánování tras na dané objednávky , práce s programem Plantour, Trackmanager, Tagra , word, Excel. Správa vozového parku nákladních aut . Příprava podkladů pro výplaty řidičů. Po dvou letech jsem přešla na pozici vedoucí dopravy .
M&*****.o.
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců
- Zpracovávání záznamů o jízdě vozidel,sledování spotřeby nafty, mýta, km,měsíční uzávěrka na jednotlivé vozy a souhrnná uzávěrka. - Kontrola fakturace za odběr PHM. -Zpracovávání objednávek, párování a následné vytvoření fakturace v programu Pohoda. - Kontrola vydaných faktur a a následné kontrola faktur v zápočtech. - bězná agenda chodu firmy.- vyřizování pojistných událostí,spracovávání el.pošty a následné vyřizování,příprava podkladů pro porady, -Dohled nad vozovým parkem (kontrola a hlídání STK , servisů, zpracování GPS kontrol) -Dispečink - od 6/2016 - plánování řidičů dle Nařízení 561/2006 a dohoda AETR - rozdělování práce řidičům - práce v programu Tagra
OSVČ
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
2014 – 2014 6 měsíců
Prodej dětského oblečení v kamenném obchodě + prodej přes internetové stránky. Současně jsem pomáhala s tvorbou internetových stránek pro zlatnictví - vkládáním a popis zboží.
Au*****lof
Prodavač, obor Obchod, nákup, prodej
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Prodavačka na čerpací stanici.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZačátečník
Google search consolePokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
WordPress / CMSZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Trackmanager, Plantour , Dynamics 365 Busniess central, , Front Office
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce