Foto: Petr N.
ID 706609

Petr N. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Oloví + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

MZLU v Brně

provozně ekonomický

1992 – 1996Bakalářské

Gymnázium Sokolov a Krajské vzdělávací centrum, příspěvková organizace

všeobecné

1987 – 1991SŠ s maturitou

Praxe 27 let a 2 měsíce

MV*******.s.

Vedoucí manažer obchodního oddělení

leden 2020 – dosud 4 roky a 7 měsíců

Nastoupil jsem do skupiny MVV v době, kdy zde neexistovalo obchodní oddělení, které by řídilo obchodní činnost dceřiných společností. Můj úkol tedy byl toto oddělení vybudovat, definovat standardy, procesy a vše potřebné. Inicioval jsem vytvoření nového CRM a jsem stále jeho "budovatel", neboť není dokončen k mé spokojenosti. Metodicky a částečně organizačně vedu obchodníky v 9 dceřiných společnostech. Školím je, vedu je metodicky a řeším s nimi úkoly pro dané teritorium. Jsem odpovědný zejména za retenční činnost a oslovování našich zákazníků s novými možnostmi spolupráce. Hledáme nové možnosti prodeje nových produktů a nové možnosti rozvoje firmy.

SU*******né)

Obchodní ředitel / ředitel firmy

březen 2016 – září 2019 3 roky a 7 měsíců

Do firmy jsem nastoupil na pozici obchodní ředitel, kterou jsem vykonával asi jeden rok. Pak jsem převzal řízení celé firmy. Od 1.1.2017 jsem se stal ředitelem firmy. Klíčové kompetence: Vedení firmy, stanovování procesů, jejich implementace. Zpracovávání analýz, statistik a hodnocení jednotlivých ukazatelů. Jednání s úřady. Vedení zaměstnanců. Mým hlavním úkolem v pozici obchodního ředitele bylo postavit obchodní tým a nastavit prodejní strategii. Tým vyškolit, vše vysvětlit a naučit. 90% času jsem trávil v terénu s obchodníky. Dohlížel jsem nad kvalitou prodeje a pomáhal při závěrečné fázi prodeje. To se podařilo a prodeje stoupaly každý rok o 80%. Jednalo se o přímý prodej, prodej na studený kontakt. Jelikož se jednalo o úplně nový start-up, měl jsem na starosti i řešení nečekaných úkolů a kompletní administrativu včetně definování a stanovování vnitrofiremních procesů. Stanovoval jsem dlouhodobé cíle, jednal s majiteli. Denně jsem rozhodoval o provozních záležitostech. V této pozice jsem prokázal svou spolehlivost, pečlivost, zaměření na detail, schopnost vedení lidí a týmové spolupráce. Dále cílevědomost umění řešení konfliktů a umění rozhodovat.

IP*******lná

technicko obchodní poradce

září 2011 – březen 2016 4 roky a 7 měsíců

Aktivní prodej systémů pro snížení energetické náročnosti budov a TZB. Jednalo se zejména bytové domy. Řešil jsem zateplení, střechy, výtahy, zdroje vytápění a apod. Vyhledávání, oslovování, měření u klienta a tvorba řešení s následnou prezentací před majiteli domu (členská schůze). Jednalo se o přímý prodej. Technické poradenství, dozor na stavbách. V této pozici jsem dosahoval výborných výsledků a vždy jsem se umisťoval do 3 místa v hodnocení prodeje.

Ha*********.o.

Jednatel

2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců

Naše firma měla pronajatý hotel s restaurací. Zajišťoval jsem tedy každodenní chod podniku ve všech jeho činnostech. Hotel byl menší, zaměstnával jsem 6 zaměstnanců. Hotel jsem převzal v situaci, kdy měl asi 40 % obsazenost. Hned v prvním roce fungování jsem obsazenost zvýšil na 90%. Začali jsme vyrábět vlastní dorty a jiné cukrárenské výrobky.

Če*****.s.

Obchodní zástupce

2003 – 2008 5 let a 6 měsíců

Vyhledávání nových obchodních příležitostí pro prodej zboží a služeb na splátky. Zajišťoval jsem nejen akvizici a "opečovávání" , ale i řešil složitější případy a školil obchodní partnery, kteří přes ČS prodávali své zboží. Jednalo se o službu Sporoservis. Měl jsem na starosti Karlovarský a Plzeňský kraj.

pa*****.o.

obchodní a provozní pracovník

1997 – 2003 6 let a 6 měsíců

Zajišťování prodeje i nákupu materiálu. Zajištění logistiky materiálu (zajištění včasné dopravy a skladování). Jednalo se o malou firmu, kde jsem měl na starosti více úkolů. Po nalezení zákazníků se hlavním úkolem stal nákup materiálu. Firma se zabývala nákupem a prodejem stavebního materiálu a plastového a PUR odpadu.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

EUREM - Manažer se zaměřením na energetiku

Snížit spotřebu energie a současně náklady využitím efektivních technologií, optimalizací a zavedením energetického managementu. Díky účasti v kurzu se firmě sníží náklady energii, bude flexibilněji reagovat na změny v energetice (zvýšení cen, emisní povolenky), na zajistí si konkurenceschopnost a zároveň se bude aktivně podílet na ochraně klimatu snížením uhlíkové stopy.

únor 2022

Zájmy

Fotbal, nohejbal, tenis, lyžování; pěší turistika; fotografie; víno

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45