V. K. , životopis 907453
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Brand manager Category Manager v marketingu Key Account Manager Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Pracovník back office Produktový manager Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Filozofická fakulta Západočeské univerzity v Plzni
Humanistika
září 2018 – září 2022Bakalářské
Obchodní akademie, Plzeň, nám.T.G.Masaryka 13
Obchodní akademie (Obchodní akademie, Plzeň)
září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 8 měsíců
Al********* s.
Vedoucí maloobchodní prodejny
září 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
Jako manažerka prodejny mám na starosti vše, co souvisí s jejím chodem, a tím je samozřejmě vedení týmu, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací, vystavení zboží a celkový vzhled prodejny. Dále objednávky zboží z centrálního skladu nebo od našich lokálních dodavatelů. Součástí práce na této pozici je i vedení a organizace pohovorů a následný příjem zaměstnanců a jejich plné zaškolení. Také mám na starosti tvorbu a kontrolu rozpisu i docházky. Mezi administrativní práci patří např. příjem faktur, vytváření vratek, kontrola tržeb nebo odvody do banky a sepisování smluv se zaměstnanci na částečný úvazek.
Th*****zeň
Vedoucí pobočky
květen 2020 – 2021 1 rok a 8 měsíců
Zodpovědnost za chod celé pobočky, tj. vedení zaměstnanců, plánování směn, komunikace se zákazníky, vzhled prodejny, prodej zboží, objednávky zboží, zadávání faktur do účetnického programu POHODA, aj.
Mo*********.o.
Asistentka prodeje
červen 2018 – 2021 3 roky a 7 měsíců
Obsluha pokladny, zákaznický servis, tvorba a předávání objednávek e-shopu, zakládání zboží ve skladu a jeho doplňování na prodejnu, udržování vzhledu prodejny a práce v programu Microsoft Excel.
Ko********* s.
Asistentka ředitele ekonomického oddělení
květen 2017 – květen 2017 1 měsíc
Praxe v rámci středoškolního vzdělání. Náplní práce byla aktualizace telefonního seznamu, ověřování správnosti údajů a změna údajů v interní databázi společnosti Archibus.
Ug*******áva
Obsluha freshbaru - vedoucí směny
červen 2014 – červen 2015 1 rok a 1 měsíc
Nesla jsem odpovědnost za školící se pracovníky a celý stánek spolu s pokladnou a tržbou. Komunikace se zákazníky, prodej produktů, doplnění zboží, finanční uzávěrky.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
účetnický program STEREO
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Kurz Time management
V kurzu jsem se naučila jak přestat prokrastinovat, být efektivnější a produktivnější nebo jak si nastavit krátkodobé a dlouhodobé cíle.
duben 2019
Kurz Měj svůj brand
Naučila jsem se co je to osobní značka, proč a jak ji rozvíjet. Jak vědomě řídit vlastní kariéru a rozhodovat se na důležitých životních/pracovních křižovatkách.
duben 2019