![Foto: David T. Foto: David T.](/data/fotografie/1337649-a-b98c9a83ee0a48c0a86dad12031cb31d.png)
David T. 31 let , životopis 1337649
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager IT Auditor v IT Business analytik Data scientist Datový analytik IT analytik IT konzultant Product owner Project manager IT - elektro Vedoucí vývoje / Team Leader Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Softwarový vývoj
září 2021 – dosudBakalářské
Anglicko-české gymnázium AMAZON s.r.o.
Živé Jazyky
září 2008 – září 2014SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 11 měsíců
Em*********nes
Vedoucí Kabiny/Manažer týmu
říjen 2023 – červen 2024 9 měsíců
• Vedení týmu: Dohled na vedení mezinárodního týmu až 16 členů palubního personál, zajištění dodržování standardů a zásad. • Řízení bezpečnosti: Zajištění dodržování bezpečnostních a zabezpečovacích předpisů a pravidelné briefingy pro udržení vysokých standardů. • Hodnocení výkonu: Posuzování výkonu členů posádky, poskytování konstruktivní zpětné vazby a podpora jejich profesního rozvoje. • Krizový management: Efektivní řešení mimořádných situací během letu a na zemi. Prokazování klidného a rozhodného jednání. • Zajištění kvality služeb: Monitorování a udržování kvality služeb na palubě. Kontrola kvality nabízeného jídla a nápojů. • Školení a rozvoj: Mentoring nových členů posádky a podpora týmového prostředí.. • Kulturní citlivost: Využití multikulturního povědomí k vytvoření ideálního pracovního prostředí, respektování různorodých zázemí a zvyků. • Řešení konfliktů: Mediace konfliktů mezi cestujícími a posádkou, využití silných interpersonálních dovedností k udržení pozitivní atmosféry a bezpečnosti na palubě. • Implementace zpětné vazby: Sbírání a analýza zpětné vazby od cestujících, identifikace oblastí pro zlepšení a implementace změn pro zvýšení kvality služeb. • Dodržování předpisů: Zajištění, že všechny činnosti odpovídají mezinárodním leteckým předpisům a firemním směrnicím Emirates. • Řízení vztahů se zákazníky: Budování vztahů s častými cestujícími, VIP a VVIP zákazníky, zajištění osobního a nezapomenutelného zážitku.
Em*********nes
Palubní průvodčí
srpen 2014 – listopad 2023 9 let a 4 měsíce
- Servis na palubě letadla. - Komunikace se zákazníky.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
Linux / BSD / UnixZkušený
MacOSExpert
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSPokročilý
SQLPokročilý
JavaScriptPokročilý
PythonPokročilý
Databázové systémy
MySQL / MariaDBPokročilý
MongoDBPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)