Není foto: L. K.
ID 1101798

L. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Opava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Účetnictví a daně

září 2008 – červenec 2013Vysokoškolské

Praxe 30 let a 1 měsíc

SL*******ava

VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO A PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ

říjen 2013 – dosud 11 let a 2 měsíce

Pracuji v rodinné ryze české společnosti. Od roku 2013- červenec 2020 jsem vedla a odpovídala za kompletní zpracování účetnictví stavební společnosti a dále za zpracování účetních závěrek včetně daňového přiznání a povinných výkazů. Spolupracovala jsem s auditory a daňovými poradci. Byla jsem odpovědna za zpracování a prezentaci ročního výsledku hospodaření včetně rozboru nákladů a výnosu na jednotlivých zakázkách. Spolu s majiteli firmy jsem pracovala na finančním plánu. Vedla jsem mzdové oddělení včetně zpracování mezd. Pod svým vedením jsem měla 1 zaměstnance. Od srpna 2020 dosud v této společnosti odpovídám za zpracování mezd a vedu personální oddělení. Pracuji v systému Helios Orange-INUVIO.

S.*********nov

VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ A PERSONALISTIKY

leden 2011 – červenec 2013 2 roky a 7 měsíců

Společnost S.T.I. CZ byla dceřinou společností IVG Colbachini CZ, ve které jsem pracovala do prosince 2010. Moje pracovní náplň byla stejná jako ve společnosti IVG Colbachini CZ, avšak rozšířena o vedení a zodpovědnost za mzdové a personální oddělení. Vedla jsem tým 2 lidí . Pracovala jsem v systému Helios Orange. V roce 2013 jsem ukončila studium na VŠB Ostrava - fakulta ekonomická.

IV*****.o.

VEDOUCÍ ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ

duben 2004 – prosinec 2010 6 let a 9 měsíců

V mé profesní praxi jsem odpovídala za správný chod účetního oddělení a kompletní zpracování účetnictví mezinárodní výrobní společnosti. Odpovídala jsem za zpracování účetních řádných i mimořádných závěrek dle platné české legislativy. Zpracovávala jsem měsíční a roční reporting pro mateřskou společnost se sídlem v Itálii. Komunikovala jsem s daňovými poradci a auditory při sestavování účetních závěrek. Komunikovala jsem se státními institucemi, především s finančním úřadem. Odpovídala jsem za zpracování statistických výkazů. Pracovala jsem v systému Helios Orange.

OSVČ

VEDENÍ A ZPRACOVÁNÍ ÚČETNICTVÍ A DAŃOVÉ EVIDENCE

říjen 2001 – březen 2004 2 roky a 6 měsíců

Vedení a zpracování účetnictví a daňové evidence pro podnikatele.

Da*********brá

ÚČETNÍ ASISTENT

září 1994 – září 2001 7 let a 1 měsíc

Po mateřské dovolené jsem začala svou pracovní kariéru jako praktikantka daňového poradce. Během praxe jsem se postupně seznamovala se zpracováním daňových dokladů včetně zadávání dokumentů do účetního systému a postupy zpracování účetnictví pro podnikatele. Postupem času jsem dostala ucelený přehled o zásadách vedení a zpracování účetnictví včetně příslušné legislativy.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

ekonomický systém Helios Orange INUVIO

Kurzy

Kurzy týkající se změn, případně nové legislativy v oblasti účetní, daňové a personální

2022

Zájmy

Hory, zimní sporty, zahrada. Aktivně tanec.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45