Není foto: Petra M. OZP
ID 697321

Petra M. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo
 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Vzdělání Bakalářské

Masarykova univerzita

Učitelství pro mateřské školy - studium nedokončeno

září 2010 – září 2012Bakalářské

Střední ekonomická škola, Kounicova 57, Brno

Organizace administrativy

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 6 měsíců

SE*****.o.

Ekonomická a správní agenda

leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců

Evidence přijatých faktur, vystavování faktur, evidence smluv, evidence docházky.

Se*******.o.

Vedoucí centrálního zásobování

leden 2021 – leden 2022 1 rok a 1 měsíc

Zajištění zásobování hygienickým servisem pro zakázky úklidové společnosti, práce se skladovým hospodářstvím, rozvoz hygienického servisu, objednávání hygienického servisu od dodavatelů, zpracovávání objednávek od regionálních vedoucích.

SE*******.o.

vedoucí služeb

září 2020 – leden 2021 5 měsíců

Vedení 20 zakázek se 40 zaměstnanci, správa zakázek, dodávka hygienického servisu, zpracování docházek, tvorba zjišťovacích protokolů, tvorba objednávek , kontrola úklidů, komunikace se zaměstnanci i zákazníky.

He*********rno

Osobní asistentka

únor 2017 – srpen 2017 7 měsíců

Osobní asistence tělesně postižených osob.

Fr*******rna

Prodavačka v chovatelskýh potřebách

únor 2016 – únor 2017 1 rok a 1 měsíc

Prodej chovatelských potřeb a krmiv.

Ji*******rno

Asistentka oddělení Správy serverů a sítě a oddělení Uživatelské podpory IT

duben 2006 – únor 2016 9 let a 11 měsíců

Vedení sekretariátu, vedení korespondence jak fyzické, tak ve spisové službě, evidence smluv jak fyzická, tak v modulu evidence smluv, včetně jejich zveřejňování na webu. Administrace Rezervačního systému zasedacích místností. Výroba a vydávání čipových karet k evidenci docházky pracovníků Krajského úřadu. Evidence a kontrola docházky pracovníků dvou oddělení odboru Kancelář ředitelky. Sběr dat Informačního systému o platech Ministerstva financí ČR, vypracovávání objednávek a administrativní zajištění podpisů smluv. Administrativní podpora při zadávání veřejných zakázek, příprava výzev, jejich odesílání, sběr nabídek, odesílání rozhodnutí a zajišťování podpisů, zveřejňování průběhu veřejných zakázek na internetu. Archivace dokumentů a podobné administrativní činnosti.

Ji*******rno

Referentka Rady Jihomoravského kraje a Zastupitelstva Jihomoravského kraje

listopad 2000 – duben 2006 5 let a 6 měsíců

Příprava podkladů a materiálů pro schůze Rady jihomoravského kraje a zasedání Zastupitelstva Jihomoravského kraje, pořizování zápisů z RJMK a ZJMK, administravitní podpora členům Zastupitelstva Jihomoravského kraje.

UN*******rno

Vedoucí sekretariátu ředitele společnosti

září 1994 – listopad 1995 1 rok a 3 měsíce

Vedení sekretariátu, organizace schůzek, plánování a program zahraničních pracovních cest ředitele společnosti, pořizování zápisů z jednání, administrativní příprava podkladů jednání.

JM*****rno

Referent přípravy staveb, sekretářka oddělení Obchodně-technických služeb

srpen 1993 – srpen 1994 1 rok a 1 měsíc

Přípravy rozpočtů staveb, vedení sekretariátu oddělení, evidence a výkazy docházky pracovníků oddělení, vedení korespondence, vedení fakturace oddělení.

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45