Leona F. 46 let , životopis 1358048
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Sobotovice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SSOŠŽ
Podnikání, řízení a obchod
září 1997 – červen 1999SŠ s maturitou
ISŠ Purkyňova 97
Ekonomie a administrativa
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 10 měsíců
Be*****.o.
Vedoucí back-office
leden 2020 – dosud 4 roky a 9 měsíců
- vedení back-office - zaškolení nových zaměstnanců, vedení týmu, rozdělování práce a úkolů - export asistent - péče o zahraniční zákazníky, zpracování obchodních případů od objednávky po realizaci, zpracování celních podkladů, spolupráce s celními deklaranty
Fr*****r.o
Back office, odborný asistent
leden 2015 – prosinec 2019 5 let
Příjem a kontrola klientské dokumentace Vyřizování intervencí Odesílání smluv na jednotlivé instituce Tvorba a správa archívu Zaškolení nových poradců a jejich administrativní podpora, komunikace s poradci na jednotlivých poradenských centrech
Ra*****. s
Asistentka ředitele regionu JM, finanční specialista
září 2009 – prosinec 2014 5 let a 4 měsíce
Komunikace s obchodní sítí regionu JM Organizace školení a firemních akci a marketingových aktivit Tvorba a správa rozpočtu pro jednotlivá oblastní ředitelství Komunikace s centrálou a oblastními řediteli Obchodní aktivity – správa klientského kmene, péče o stávající klienty a získávání nových, kompletní finanční poradenství
Ph*********.o.
Asistentka ředitele
květen 2007 – květen 2009 2 roky a 1 měsíc
Péče o chod kanceláře, zajišťování materiálu a komunikace s dodavateli Outsourcing – zpracování pracovních smluv a dohod, správa vybavení Správa vozového parku Zpracování objednávek, fakturace, příprava podkladů pro účetní Organizace školení a firemních akcí
NE*********.o.
Asistentka obchodního ředitele
říjen 2004 – duben 2007 2 roky a 7 měsíců
Komunikace se zahraničním dodavatelem (objednávky, problémy s dodávkami, řešení servisních záležitostí) Zajištění chodu kanceláře Zajišťování a realizace výstav a veletrhů
Au*********lie
Au-pair
únor 2003 – září 2004 1 rok a 8 měsíců
studium AJ
At*******.s.
Asistentka ředitele
září 2001 – prosinec 2003 2 roky a 4 měsíce
péče o chod kanceláře, administrativa, zajištění materiálu, třídění a zpracování pošty, kompletace projektů, komunikace s úřady a klienty
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)