Jana V. 40 let , životopis 951499
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kunratice + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Háje + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 5 km ochota dojíždět Mapa Jesenice (okres Praha-západ) + 10 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní Účetní
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Sedlčany
Obchodní akademie
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
1. ZŠ Sedlčany
bez zaměření
září 1991 – červen 2000Základní
Praxe 19 let a 5 měsíců
Ca*********.o.
Accountant
prosinec 2023 – dosud 11 měsíců
Každodenní účtování bankovních výpisů pro českou a slovenskou pobočku, kontrola sald a pohledávek. Účtování přijatých režijních a vydaných faktur. Přefakturace intercompany - přefakturace nákladů na zahraniční pobočky (Polsko, Rumunsko, Kazachstán, Ukrajina,...). Vystavování dobropisů k penalizačním fakturám. Administrativní činnost spojená se spoluprací s účetní pro slovenskou pobočku - měsíční reporty, podklady pro DPH, atd. Na této pozici mám bohužel smlouvu pouze do 31.1.2025, jsem zde za kolegyni, která je nyní na stáži v JAR, proto se pomalu budu muset začít rozhlížet po místě novém... :-)
e-*********ním
vedení e-shopu s dětským oblečením
září 2019 – dosud 5 let a 2 měsíce
Spolupráce na vedení e-shopu - fakturace, daňová evidence, platby, DPH, ...
Te*****.o.
Finanční účetní
prosinec 2022 – únor 2023 3 měsíce
Účtování bankovních výpisů, pokladních dokladů, evidence pohledávek, vystavování faktur na stavební zakázky, cash flow, kontrola a párování saldokonta.
Ro*******ená
Rodičovská dovolená
červen 2016 – září 2019 3 roky a 4 měsíce
Na rodičovské dovolené spolupráce na vedení e-shopu s oblečením - daňová evidence, platby, fakturace.
Ro*******.o.
Finanční účetní
srpen 2008 – červen 2018 9 let a 11 měsíců
Vedení a účtování pokladny, zadávání platebních příkazů, účtování energií + zálohy na energie a jejich vyúčtování, inventarizace účtů, cestovní příkazy - spolupráce s HR oddělením, účtování drobných vydání, vyúčtování osobních nákladů zaměstnanců centrály, účtování a veškerá administrativa stravenek, šeků.
Ka*********.s.
Hlavní pokladní
listopad 2005 – červen 2008 2 roky a 8 měsíců
Směnová vedoucí v úseku pokladen, hlavní pokladní - odvod denních tržeb, administrativa.
Sm*********.o.
Administrativní pracovník
březen 2005 – srpen 2005 6 měsíců
Asistentka vedení společnosti, administrativa
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Psaní všemi deseti na PC.
Kurzy
Kurz MS Excel
březen 2016