Ing. Šárka K. 44 let , životopis 1338054
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Pracovník back office Referent Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita
Sociální management
září 2000 – červen 2006Vysokoškolské
Obchodní akademie Orlová
Ekonomie
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 5 měsíců
HC*******r.o
Unified Communications Engineer
2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
Verizon, jako součást své strategie, přesouvá část svého operations pod společnosti HCL a proto jako zaměstnanci přecházíme pod HCL, ale práci vykonáváme pro Verizon a jejich zákazníky stále stejnou.
Ve*******r.o
Unified Communications Engineer
2018 – 2023 5 let a 6 měsíců
Technická podpora zákazníků přímo pro společnost Verizon Business jako kmenový zaměstnanec. Zodpovednost za konfiguraci, správu a podporu pro hlasové služby - video, datové komunikační systémy a služby, IP telefonie, videokonference, softwarové telefony, Jabber, e-maily a systémy hlasové pošty. Odstraňování chyb aplikací a systémů. Spolupráce s IT týmy, komunikace se zákazníky, ostatními síťovými operátory při identifikaci a řešení problémů v prostředí. Nasazení a integrace MS Teams. Znalosti aktuálních řešení Cisco UCC a souvisejících požadavků a protokolů (SIP, RTP, RTPS, SIPS, kodeky pro hlas a video), znalost trasování a analýz SIP signalizace. Zkušenosti s CUCM, CUCxX, IM&P, Jabber a Webex, BlueJeans i s klasickými/linkovými PBX systémy.
Ok*****.s.
Telekomunikační specialista senior - Voice, VOIP
květen 2009 – duben 2015 6 let
Technická podpora zákazníků Verizon Business. Zpracovávání dokumentace, návodů a výukových materiálů pro nováčky a jejich zaškolení. Dohled nad kvalitou práce. Reporting vedoucímu týmu.
Ok*****.s.
Telekomunikační specialista junior - Voice
květen 2007 – červen 2009 2 roky a 2 měsíce
Technická podpora zákazníků Verizon Business. Nastavování služeb a řešení problémů hlášených zákazníky - Evropa, Asie, US. Komunikace v angličtině se zákazníckou linkou, se zákazníky, s ostatními síťovými specialisty, s field inženýry na místě, s telekomunikačními poskytovateli po celém světě. Aktivní práce na DMS, AXE přepínačích, analýza příchozích a odchozích hovorů PSTN. Znalosti ISDN, signalizačního systému 7 (SS7).
Ok*****.s.
Koordinátor objednávek
září 2006 – květen 2007 9 měsíců
Přijímání, validace, zpracovávání a management objednávek na hlasové služby pro evropské zákazníky telekomunikační společnosti Verizon Business (outsourcing přes Okin). Komunikace se zákazníky, account managery a ostatními telekomunikačními poskytovateli hlasových služeb v Evropě (např. British Telecom, Deutche Telecom atd.)
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Gmail, Jabber, Webex, MsTeams, BlueJeans
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Cisco Certified Network Associate (CCNA)
Protokoly a metody používané při konfiguraci LAN a WAN sítí
květen 2015
Cisco Certified Entry Networking Technician (CCENT)
Konfigurace, zabezpečení a správa jednoduchých IPv4 a IPv6 sítí
červenec 2014
SS7 - Network principles and Signalling
Standard SS7 definuje procedury a protokol, pomocí kterých si síťové prvky ve veřejné telefonní síti (PSTN) vyměňují informace přes digitální signalizační síť, aby umožnily bezdrátové a pevné nastavení, směrování a řízení hovorů.
červen 2008