Foto: Ing. Šárka K.
ID 1338054

Ing. Šárka K. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta obchodně podnikatelská Slezská univerzita

Sociální management

září 2000 – červen 2006Vysokoškolské

Obchodní akademie Orlová

Ekonomie

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 4 měsíce

HC*******r.o

Unified Communications Engineer

2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců

Verizon, jako součást své strategie, přesouvá část svého operations pod společnosti HCL a proto jako zaměstnanci přecházíme pod HCL, ale práci vykonáváme pro Verizon a jejich zákazníky stále stejnou.

Ve*******r.o

Unified Communications Engineer

2018 – 2023 5 let a 6 měsíců

Technická podpora zákazníků přímo pro společnost Verizon Business jako kmenový zaměstnanec. Zodpovednost za konfiguraci, správu a podporu pro hlasové služby - video, datové komunikační systémy a služby, IP telefonie, videokonference, softwarové telefony, Jabber, e-maily a systémy hlasové pošty. Odstraňování chyb aplikací a systémů. Spolupráce s IT týmy, komunikace se zákazníky, ostatními síťovými operátory při identifikaci a řešení problémů v prostředí. Nasazení a integrace MS Teams. Znalosti aktuálních řešení Cisco UCC a souvisejících požadavků a protokolů (SIP, RTP, RTPS, SIPS, kodeky pro hlas a video), znalost trasování a analýz SIP signalizace. Zkušenosti s CUCM, CUCxX, IM&P, Jabber a Webex, BlueJeans i s klasickými/linkovými PBX systémy.

Ok*****.s.

Telekomunikační specialista senior - Voice, VOIP

květen 2009 – duben 2015 6 let

Technická podpora zákazníků Verizon Business. Zpracovávání dokumentace, návodů a výukových materiálů pro nováčky a jejich zaškolení. Dohled nad kvalitou práce. Reporting vedoucímu týmu.

Ok*****.s.

Telekomunikační specialista junior - Voice

květen 2007 – červen 2009 2 roky a 2 měsíce

Technická podpora zákazníků Verizon Business. Nastavování služeb a řešení problémů hlášených zákazníky - Evropa, Asie, US. Komunikace v angličtině se zákazníckou linkou, se zákazníky, s ostatními síťovými specialisty, s field inženýry na místě, s telekomunikačními poskytovateli po celém světě. Aktivní práce na DMS, AXE přepínačích, analýza příchozích a odchozích hovorů PSTN. Znalosti ISDN, signalizačního systému 7 (SS7).

Ok*****.s.

Koordinátor objednávek

září 2006 – květen 2007 9 měsíců

Přijímání, validace, zpracovávání a management objednávek na hlasové služby pro evropské zákazníky telekomunikační společnosti Verizon Business (outsourcing přes Okin). Komunikace se zákazníky, account managery a ostatními telekomunikačními poskytovateli hlasových služeb v Evropě (např. British Telecom, Deutche Telecom atd.)

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Gmail, Jabber, Webex, MsTeams, BlueJeans

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Cisco Certified Network Associate (CCNA)

Protokoly a metody používanými při konfiguraci LAN a WAN sítí

květen 2015

Cisco Certified Entry Networking Technician (CCENT)

Konfigurací, zabezpečení a správa jednoduchých IPv4 a IPv6 sítí

červenec 2014

SS7 - Network principles and Signalling

Standard SS7 definuje procedury a protokol, pomocí kterých si síťové prvky ve veřejné telefonní síti (PSTN) vyměňují informace přes digitální signalizační síť, aby umožnily bezdrátové a pevné nastavení, směrování a řízení hovorů.

červen 2008

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45