Petra S. 45 let , životopis 1146704
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Animátor / animátorka Asistent v médiích, reklamě, PR Delegát cestovní kanceláře Kouč Produkční Průvodce Redaktor, publicista, novinář Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Rodinná škola Kladno
Podnikání a administrativa
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 8 měsíců
GA*****.o.
Uklízečka
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
výpomoc a úklid na odděleních
DM*********rkt
Zástupce vedoucího
květen 2023 – červen 2024 1 rok a 2 měsíce
Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží. Administrativní činnost.
El*******rld
Pracovnice oddělení služeb zákazníkům
srpen 2021 – březen 2023 1 rok a 8 měsíců
koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací zpracovávání spotřebitelských úvěrů příjem a výdej eshopových objednávek a rezervací zpracovávání reklamací
FA*****tro
Zástupce vedoucího prodejny
květen 2016 – červenec 2021 5 let a 3 měsíce
kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu zodpovědnost za uzávěrky a inventrury zboží vedení a motivace personálu zodpovědnost za vystavené zboží a zákaznický servis administrativní činnost, zprostředkování spotřebitelských úvěrů
p.*******.o.
Vedoucí / manažer prodejny
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
zodpovědnost za vedení prodejny,za obchodní výsledky, za obrat, náklady a výnosy vedení pracovníků (nábor, zaškolování, motivace) hospodaření se zbožím, bezpečnost provádění analýz vvýsledků, finančních ukazatelů běžná optimalizace účetních dokladů, zajištění dostupnosti zboží zodpovědnst za výsledek inventury
Sp*********.o.
Vedoucí směny
květen 2014 – říjen 2015 1 rok a 6 měsíců
vedení a řízení personálu směny zástup za vedoucího prodejny v době jeho nepřítomnosti dohled nad dodržování standardů firmy maloobchodní prodej našeho sortimentu poradenství zákazníkům práce na pokladně s hotovostí administrativní činnosti vyřizování reklamací
Ka*****.s.
Směnová vedoucí pokladen
březen 2013 – 2014 1 rok a 10 měsíců
kontrola pracovníků oddělení pokladen a informací, evidence jejich docházky a plánování jejich směn odvody tržeb řešení problémů, které mohou vzniknout při provozu pokladen ostatní práce na pracovišti administrativního zázemí obchodního centra
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
lidskost, aktivní přístup, logické myšlení , optimismus, odhodlání a úsměv na rtu.
Kurzy
Rekvalifikační kurz s ekonomickým zaměřením
kurz na ekonomické zaměření
září 1998