Není foto: Petra S.
ID 1146704

Petra S. 45 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Rodinná škola Kladno

Podnikání a administrativa

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 6 měsíců

GA*****.o.

Uklízečka

září 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc

výpomoc a úklid na odděleních

DM*********rkt

Zástupce vedoucího

květen 2023 – červen 2024 1 rok a 2 měsíce

Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží. Administrativní činnost.

El*******rld

Pracovnice oddělení služeb zákazníkům

srpen 2021 – březen 2023 1 rok a 8 měsíců

koordinace vyřizování stížností zákazníků, poskytování technických a cenových informací zpracovávání spotřebitelských úvěrů příjem a výdej eshopových objednávek a rezervací zpracovávání reklamací

FA*****tro

Zástupce vedoucího prodejny

květen 2016 – červenec 2021 5 let a 3 měsíce

kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu zodpovědnost za uzávěrky a inventrury zboží vedení a motivace personálu zodpovědnost za vystavené zboží a zákaznický servis administrativní činnost, zprostředkování spotřebitelských úvěrů

p.*******.o.

Vedoucí / manažer prodejny

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

zodpovědnost za vedení prodejny,za obchodní výsledky, za obrat, náklady a výnosy vedení pracovníků (nábor, zaškolování, motivace) hospodaření se zbožím, bezpečnost provádění analýz vvýsledků, finančních ukazatelů běžná optimalizace účetních dokladů, zajištění dostupnosti zboží zodpovědnst za výsledek inventury

Sp*********.o.

Vedoucí směny

květen 2014 – říjen 2015 1 rok a 6 měsíců

vedení a řízení personálu směny zástup za vedoucího prodejny v době jeho nepřítomnosti dohled nad dodržování standardů firmy maloobchodní prodej našeho sortimentu poradenství zákazníkům práce na pokladně s hotovostí administrativní činnosti vyřizování reklamací

Ka*****.s.

Směnová vedoucí pokladen

březen 2013 – 2014 1 rok a 10 měsíců

kontrola pracovníků oddělení pokladen a informací, evidence jejich docházky a plánování jejich směn odvody tržeb řešení problémů, které mohou vzniknout při provozu pokladen ostatní práce na pracovišti administrativního zázemí obchodního centra

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

SAP

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

lidskost, aktivní přístup, logické myšlení , optimismus, odhodlání a úsměv na rtu.

Kurzy

Rekvalifikační kurz s ekonomickým zaměřením

kurz na ekonomické zaměření

září 1998

Zájmy

Cyklistika, treking a horská turistika, hudba, příroda.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45