
J. S. , životopis 1410619
Vzdělání Vysokoškolské
UJEP
Učitelství pro základní školy. Studijní obor učitelství pro 1. st. ZŠ a Speciální školy s rozšířenou VV
září 1999 – červen 2004Vysokoškolské
Vyšší odborná škola pedagogická a Střední pedagogická škola, Litomyšl, Komenského nám. 22
Pedagogika volného času
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 7 měsíců
Zá*****bem
učitelka ZŠ speciální
červen 2004 – 2025 21 let a 7 měsíců
Během letité praxe na ZŠS a PŠ jsem pracovala jako třídní učitelka ve třídách se vzdělávacím programem pro žáky s: 1) lehkým mentálním postižením 2) lehkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami a PAS 3) se středně těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami 4) psychiatrickými diagnózami a poruchou autistického spektra, kteří se vzdělávají podle RVP ZV. V tomto vzdělávacím programu mám nejdelší praxi. Jedná se o práci s žáky, kteří mají průměrný intelekt v kombinaci s psychiatrickou diagnózu nebo poruchou autistického spektra (včetně Aspergerova syndromu), kteří opakovaně selhávají v základních školách běžného typu. V letech 2021/2022 - 2023/2024 jsem byla předseda školské rady. Metodicky vedu třídy ZŠ, jsem uvádějící učitelka začínajících třídních učitelů.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Spolupráce s SPC, tvorba IVP podle doporučení ŠPZ, vypracování zpráv třídního učitele pro psychologické vyšetření žáků, zpracování plánů pedagogické podpory, téměř každodenní řešení a zvládání afektivního chování žáků s PAS a psychiatrickými poruchami, tandemová výuka, výuka spojených ročníků, projektové vyučování, výuka v blocích.
Kurzy
Podpora pozitivního chování - školitel Věra Petlanová Zychová. Freya, z.s.
Způsob podpory lidí s intelektovým znevýhodněním a náročným chováním využívaný v sociálních službách v západních zemích.
2024
Minudfulness jako efektivní metoda pro zvládání stresu, NAUTIS, Praha.
Metodika Minudfulness, praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2023
Práce s úzkostmi, rituály a dalšími přidruženými poruchami u lidí s autismem - NAUTIS, Praha.
Metodika práce s úzkostmi, praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2023
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra. Freya, z.s.
Práce s žáky a klienty s poruchou PAS, řešení sexuality od útlého dětství po dospělost.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2022
Mít svět přečtený - Edukační program zaměřený na cestu knihy od autora až ke čtenáři pro žáky 1. a 2. ročníků ZŠ. Severočeská vědecká knihovna UL.
2018 - 2020 jsem byla spolutvůrcem edukačního programu, který byl zaměřený na seznámení s kompletní tvůrčí a produkční činností vedoucí k vydání knihy.
Zobrazit certifikát o absolvování
2019
Sfumato - splývavé čtení. ABC Music.
Základní kurz - podrobná metodika Sfumata, rozvoj grafomotoriky u žáků 1. ročníku.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2018
Využití potenciálu aplikované behaviorální analýzy při vzdělávání žáků s autismem. MŠMT, PF UK.
Představení pilotního projektu MŠMT ve vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu podle projektu PaTTAN Autism Initiative.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2017
Použití fyzické restrikce u klientů s problémovým chováním. NAUTIS, Praha.
Základy šetrné sebeobrany. Kurz obsahoval aktivní cvičení, zkoušení a osvojení si technik fyzických úchopů, které se následně mohou využít při zvládání problémového chování např. klientů/žáků s mentálním postižením, autismem apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2016
Jazykový program Makaton.
Seznámení s metodikou Makatonu, zaměření na alternativní a augmentativní komunikaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2008
Úvodní modul a dva libovolné moduly Školení poučených uživatelů - Projekt 1 - Informační gramotnost.
Školení poučeních uživatelů - dosažení uživatelských ICT znalostí a dovedností definovaných pravidly Školení poučených uživatelů.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2006
Informační gramotnost - projekt 1.
Volitelný modul Tabulkové kalkulátory - školení poučených uživatelů.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2006
Genetická metoda nácviku čtení a přechod k tvůrčímu psaní v 1. ročníku ZŠ
Podrobná metodika Genetické metody. Názorné i praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2006
Úvodní modul Školení poučených uživatelů - projekt informační gramotnost
Školení poučených uživatelů v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání - Projekt 1.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2005
Informační gramotnost - projekt 1.
základní uživatelské ICT znalosti a dovednosti.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2005