
Mgr. Jaroslava S. 45 let , životopis 1410619
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Vysoké Mýto + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Speciální pedagog Učitel základní školy Učitel žáků se speciálními potřebami
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
UJEP
Učitelství pro základní školy. Studijní obor učitelství pro 1. st. ZŠ a Speciální školy s rozšířenou VV
září 1999 – červen 2004Vysokoškolské
Vyšší odborná škola pedagogická a Střední pedagogická škola, Litomyšl, Komenského nám. 22
Pedagogika volného času
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 7 měsíců
Zá*****bem
učitelka ZŠ speciální
červen 2004 – 2025 21 let a 7 měsíců
Během letité praxe na ZŠS a PŠ jsem pracovala jako třídní učitelka ve třídách se vzdělávacím programem pro žáky s: 1) lehkým mentálním postižením 2) lehkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami a PAS 3) se středně těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami 4) psychiatrickými diagnózami a poruchou autistického spektra, kteří se vzdělávají podle RVP ZV. V tomto vzdělávacím programu mám nejdelší praxi. Jedná se o práci s žáky, kteří mají průměrný intelekt v kombinaci s psychiatrickou diagnózu nebo poruchou autistického spektra (včetně Aspergerova syndromu), kteří opakovaně selhávají v základních školách běžného typu. V letech 2021/2022 - 2023/2024 jsem byla předseda školské rady. Metodicky vedu třídy ZŠ, jsem uvádějící učitelka začínajících třídních učitelů.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Spolupráce s SPC, tvorba IVP podle doporučení ŠPZ, vypracování zpráv třídního učitele pro psychologické vyšetření žáků, zpracování plánů pedagogické podpory, téměř každodenní řešení a zvládání afektivního chování žáků s PAS a psychiatrickými poruchami, tandemová výuka, výuka spojených ročníků, projektové vyučování, výuka v blocích.
Kurzy
Podpora pozitivního chování - školitel Věra Petlanová Zychová. Freya, z.s.
Způsob podpory lidí s intelektovým znevýhodněním a náročným chováním využívaný v sociálních službách v západních zemích.
2024
Minudfulness jako efektivní metoda pro zvládání stresu, NAUTIS, Praha.
Metodika Minudfulness, praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2023
Práce s úzkostmi, rituály a dalšími přidruženými poruchami u lidí s autismem - NAUTIS, Praha.
Metodika práce s úzkostmi, praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2023
Sexualita lidí s poruchou autistického spektra. Freya, z.s.
Práce s žáky a klienty s poruchou PAS, řešení sexuality od útlého dětství po dospělost.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2022
Mít svět přečtený - Edukační program zaměřený na cestu knihy od autora až ke čtenáři pro žáky 1. a 2. ročníků ZŠ. Severočeská vědecká knihovna UL.
2018 - 2020 jsem byla spolutvůrcem edukačního programu, který byl zaměřený na seznámení s kompletní tvůrčí a produkční činností vedoucí k vydání knihy.
Zobrazit certifikát o absolvování
2019
Sfumato - splývavé čtení. ABC Music.
Základní kurz - podrobná metodika Sfumata, rozvoj grafomotoriky u žáků 1. ročníku.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2018
Využití potenciálu aplikované behaviorální analýzy při vzdělávání žáků s autismem. MŠMT, PF UK.
Představení pilotního projektu MŠMT ve vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu podle projektu PaTTAN Autism Initiative.
Zobrazit certifikát o absolvování
říjen 2017
Použití fyzické restrikce u klientů s problémovým chováním. NAUTIS, Praha.
Základy šetrné sebeobrany. Kurz obsahoval aktivní cvičení, zkoušení a osvojení si technik fyzických úchopů, které se následně mohou využít při zvládání problémového chování např. klientů/žáků s mentálním postižením, autismem apod.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2016
Jazykový program Makaton.
Seznámení s metodikou Makatonu, zaměření na alternativní a augmentativní komunikaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2008
Úvodní modul a dva libovolné moduly Školení poučených uživatelů - Projekt 1 - Informační gramotnost.
Školení poučeních uživatelů - dosažení uživatelských ICT znalostí a dovedností definovaných pravidly Školení poučených uživatelů.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2006
Informační gramotnost - projekt 1.
Volitelný modul Tabulkové kalkulátory - školení poučených uživatelů.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2006
Genetická metoda nácviku čtení a přechod k tvůrčímu psaní v 1. ročníku ZŠ
Podrobná metodika Genetické metody. Názorné i praktické ukázky.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2006
Úvodní modul Školení poučených uživatelů - projekt informační gramotnost
Školení poučených uživatelů v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání - Projekt 1.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2005
Informační gramotnost - projekt 1.
základní uživatelské ICT znalosti a dovednosti.
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2005