
Mgr. Barbora B. 29 let , životopis 1428703
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Smíchov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Inspektor ve školství Lektor-instruktor Ředitel ve školství a vzdělání Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše (5)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Karlova - Centrum celoživotního vzdělávání
Studium pro výchovné poradce
září 2024 – dosudVysokoškolské
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Český jazyk + speciální pedagogika
září 2019 – leden 2024Vysokoškolské
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Český jazyk - speciální pedagogika
září 2015 – září 2019Bakalářské
Gymnázium Pierra de Coubertina, Tábor, Náměstí Františka Křižíka 860
Šestileté česko-francouzské gymnázium
září 2009 – červen 2015SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 8 měsíců
Zá*****ých
Učitelka
srpen 2018 – dosud 6 let a 8 měsíců
V minulosti jsem byla třídní učitelka na prvním stupni. V současnosti jsem třídní učitelka na druhém stupni. V rámci speciální pedagogiky mám hodiny pedagogické intervence.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
francouzštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Plánování, systematičnost, spolehlivost, důslednost, stanovování priorit
Kurzy
Konference duševního zdraví ve školách, vol. 2
Aktuální duševní poruchy u dětí a dospívajících. Biblioterapie v péči o duševní zdraví na školách.
únor 2025
Metodika vedení třídnicích hodin
Seznámení se základními pravidly třídnicích hodin. Jak efektivně pracovat s žáky během třídnicích hodin.
leden 2025
Škola místo bezpečí
E-learnigový kurz Centrum LOCIKA zaměřený na rozpoznávání ohrožených žáků.
prosinec 2024
Artificial intelligence pro moje zaměstnání
Kurz umělé inteligence. Aplikace umělé inteligence do výuky a přípravy hodin.
listopad 2024
Formativní hodnocení - co je a není formativní hodnocení
Seznámení s formativním hodnocením.
únor 2024
Konference na podporu rozvoje čtenářské gramotnosti - Ponořte se do příběhu
Jak pomocí příběhů podněcovat fantazii žáků.
říjen 2023
Metoda rozvoje kognitivních funkcí podle Feursteina - Standard 1
Program instrumentálního uvědomování (Spojování bodů, Orientace, Porovnávání, Analyticko-syntetické vnímání, Kategorizace, Příběhy v obrazech). Teorie zprostředkovaného učení a rozvoje kognitivních funkcí žáků
srpen 2023
Základy podpory wellbeingu a psychohygieny ve škole
Rozvoj wellbeingu, vytváření pozitivního klimatu třídy, práce s emocemi, vedení relaxace a zlepšování rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.
prosinec 2022
Umění vyprávět - učení příběhem
Rozvoj vypravěčství zahrnuje kultivaci řeči, posilování představivosti a hledání osobního stylu. Zaměřuje se na tvorbu poutavého příběhu, srozumitelnost sdělení a udržení pozornosti posluchačů. Prostřednictvím cvičení dochází k prohlubování výrazových prostředků a plasticity vyprávění.
říjen 2022
Chronická onemocnění u žáků na ZŠ
Nejčastější onemocnění, se kterým se u žáků na ZŠ můžeme setkat.
srpen 2022
Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Osvojené třífázového modelu učení E-U-R a metod RWCT.
2019