Foto: Mgr. Barbora B.
ID 1428703

Mgr. Barbora B. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Karlova - Centrum celoživotního vzdělávání

Studium pro výchovné poradce

září 2024 – dosudVysokoškolské

Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta

Český jazyk + speciální pedagogika

září 2019 – leden 2024Vysokoškolské

Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta

Český jazyk - speciální pedagogika

září 2015 – září 2019Bakalářské

Gymnázium Pierra de Coubertina, Tábor, Náměstí Františka Křižíka 860

Šestileté česko-francouzské gymnázium

září 2009 – červen 2015SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 8 měsíců

*****ých

Učitelka

srpen 2018 – dosud 6 let a 8 měsíců

V minulosti jsem byla třídní učitelka na prvním stupni. V současnosti jsem třídní učitelka na druhém stupni. V rámci speciální pedagogiky mám hodiny pedagogické intervence.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

francouzštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Plánování, systematičnost, spolehlivost, důslednost, stanovování priorit

Kurzy

Konference duševního zdraví ve školách, vol. 2

Aktuální duševní poruchy u dětí a dospívajících. Biblioterapie v péči o duševní zdraví na školách.

únor 2025

Metodika vedení třídnicích hodin

Seznámení se základními pravidly třídnicích hodin. Jak efektivně pracovat s žáky během třídnicích hodin.

leden 2025

Škola místo bezpečí

E-learnigový kurz Centrum LOCIKA zaměřený na rozpoznávání ohrožených žáků.

prosinec 2024

Artificial intelligence pro moje zaměstnání

Kurz umělé inteligence. Aplikace umělé inteligence do výuky a přípravy hodin.

listopad 2024

Formativní hodnocení - co je a není formativní hodnocení

Seznámení s formativním hodnocením.

únor 2024

Konference na podporu rozvoje čtenářské gramotnosti - Ponořte se do příběhu

Jak pomocí příběhů podněcovat fantazii žáků.

říjen 2023

Metoda rozvoje kognitivních funkcí podle Feursteina - Standard 1

Program instrumentálního uvědomování (Spojování bodů, Orientace, Porovnávání, Analyticko-syntetické vnímání, Kategorizace, Příběhy v obrazech). Teorie zprostředkovaného učení a rozvoje kognitivních funkcí žáků

srpen 2023

Základy podpory wellbeingu a psychohygieny ve škole

Rozvoj wellbeingu, vytváření pozitivního klimatu třídy, práce s emocemi, vedení relaxace a zlepšování rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.

prosinec 2022

Umění vyprávět - učení příběhem

Rozvoj vypravěčství zahrnuje kultivaci řeči, posilování představivosti a hledání osobního stylu. Zaměřuje se na tvorbu poutavého příběhu, srozumitelnost sdělení a udržení pozornosti posluchačů. Prostřednictvím cvičení dochází k prohlubování výrazových prostředků a plasticity vyprávění.

říjen 2022

Chronická onemocnění u žáků na ZŠ

Nejčastější onemocnění, se kterým se u žáků na ZŠ můžeme setkat.

srpen 2022

Čtením a psaním ke kritickému myšlení

Osvojené třífázového modelu učení E-U-R a metod RWCT.

2019

Zájmy

Čtení, tvorba fotoalb, sport a kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45