
Mgr. Irena K. 48 let , životopis 1379290
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Litoměřice + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Holešovice + 20 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Kouč Lektor-instruktor Product Manager Ředitel ve školství a vzdělání Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita J.E.Purkyně Ústí nad Labem - Fakulta pedagogická
Vychovatelství pro speciální zařízení
říjen 2003 – duben 2008Vysokoškolské
Střední pedagogická škola J.H. Pestalozziho, Litoměřice
Výchovný a humanitární pracovník
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 6 měsíců
St*********ice
Učitelka, školní metodik prevence
září 2011 – červen 2022 10 let a 10 měsíců
Učila jsem: psychologii, pedagogiku, speciální pedagogiku, sociální služby, vedla odbornou praxi studentů v zařízeních sociálních služeb (rozbor činností studentů při práci s klienty, supervize) Třídní učitelství - práce se skupinou - rozvoj skupiny, vytváření bezpečí a důvěry, vytváření podmínek pro studium a duševní pohodu Metodik prevence - zodpovědnost za zhotovení dokumentací vyplývající z funkce metodika, realizace preventivního programu školy (a dalších) Metodická podpora učitelů, spolupráce s výchovným poradcem a třídními učiteli Zachycování problémů (problémových žáků) a následné řešení Volba a zajišťování preventivních programů pro žáky Zjišťování třídního klima další
Do*****ice
Pracovník v sociálních službách
2010 – 2011 1 rok a 6 měsíců
Psychosociální práce s klienty (dospělí klienti) Vytváření speciálně pedagogických diagnostik a případných překladových zpráv Podpora pečovatelům a aktivizačním pracovníkům
Zá*********ice
asistentka pedagoga
září 2005 – červen 2006 10 měsíců
Podpora žákyně s kombinovanou vadou při výuce v 1.třídě Spolupráce s učiteli Spolupráce s rodiči Tvorba výukových materiálů
Dě*********ice
vychovatelka
prosinec 2000 – prosinec 2001 1 rok a 1 měsíc
Výchova a péče o skupinu dětí Vytváření návyků hygieny, příprava na vyučování Volnočasové aktivity - všestranný rozvoj dětí
Ús*****zín
Vedoucí oddělení
leden 1999 – listopad 2000 1 rok a 11 měsíců
Zajištění chodu oddělení Vedení personálu - 4 zdravotní sestry, 4 vychovatelky, 1 uklízečka Vytváření rozpisů služeb na měsíc Vedení evidence docházky Zodpovědnost za finanční prostředky klientů Kontrolní činnost
Ús*****zín
Vychovatelka
září 1998 – říjen 1999 1 rok a 2 měsíce
Pracovala jsem zde již při studiu na střední škole, jako pomocná vychovatelka. Po maturitě jsem zastávala funkci vychovatelky. - Aktivizační práce se skupinou klientů (dospělí i senioři, osoby s mentálním a tělesným postižením - Zodpovídala jsem za jejich smysluplné naplnění volného času, udržování dosavadních schopností a dovedností ve všech oblastech (fyzických, psychických i sociálních)
Jazyky
francouzštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Sebezkušenostní výcvik ve vedení tříd a skupin osobnostního rozvoje KVP, I. a II. stupeň
Rozsah 600h. Od 2019 do 2024. Sebezkušenostní výcvik, facilitace.
říjen 2024
Třída v pohodě II
8h. Praktické techniky pro práci na třídní I vlastní pohodě
říjen 2021
Rozvíjíme učitele a žáky: Psychohygiena pro učitele
6hodin, Academia IREAS
listopad 2020
Třída v pohodě
7 hodin. Praktické techniky pro práci na třídní i vlastní pohodě.
září 2019
Poruchy chování a sociálně patologické jevy ve školním prostředí I., II.
IBSARO. 2×8h
září 2019
Studium pro ředitele škol a školských zařízení
Centrum celoživotního vzdělávání UJEP. Závěrečná zkouška z: ekonomie, práva, poradenské psychologie a personálního managmentu
únor 2019
Řešení školní šikany a kyberšikany první úrovně
32h. dr. Michal Kolář
listopad 2018
Prevence ve škole - co dělat, když...
8h. Mgr. Michaela Veselá
srpen 2018
Kurz práce s terapeutickými metaforickými kartami
- Teoretické souvislosti a zásady práce s kartami -Možnosti využití karet při práci s dětmi a dospělými - Sebezkušenost a vyzkoušení vybraných technik - Seznámení se s dalšími vybranými kartami
březen 2018
Bezpečné klima ve škole - konference
Krajský úřad v Ústí nad Labem
říjen 2017
Manipulace v jednání - aneb jak se nenechat zatlačit do kouta
4 hodiny. DESCARTES, v. o. s.
květen 2017
Žák s mentálním postižením ve škole běžného typu
Agentura Majestic. 5h
červen 2016
Strategie vyšetřování šikany, Modelové řešení šikany
16hodin. PhDr. David Čáp
duben 2016
Komunikace s rodiči našich žáků
8h
březen 2016
Vzdělávací program pro učitele - školní metodiky prevence
250h. Od 5. 9. 2011 do 5.3. 2014. Centrum celoživotního vzdělávání Univerzity Karlovy.Závěrečná zkouška z: - Školní a poradenská psychologie - Obhajoba závěrečné práce (Práce se třídou)
březen 2014
Poruchy učení a chování na středních školách
10 vyučovacích hodin. Tématické okruhy: Specifické poruchy učení. Porucha pozornosti s hyperaktivitou. Praktické rady pro žáky trpícími ADD či ADHD. Styly a strategie učení. Learning style investory LSI. Práce s chybou. Techniky práce. Myšlenkové mapy. Poruchy chování. Šikana a její prevence. Komunikace s agresivním žákem. Sociální klima školní třídy. Inkluze a intgrace ve vzdělávacím procesu.
říjen 2013
Alternativní pedagogické směry
32 vyučovacích hodin. Tématické okruhy: Metody práce lektora. Tvorba výukového materiálu. Rétorika a prezentace. Dovedností mluvčího/prezentéra. Prezentační triky. Stres a tréma. Lektorské dovedností, didaktika a metodika vzdělávací akce, hry, icebreakery. Lektorské omyly i podnikání. Specifické techniky Lektorské práce. Myšlenkové mapy. Brainstorming. Koučink. Facilitace. Učení akcí i zkušeností. Videotrénink.
březen 2012
Doplňující pedagogické studium pro učitele SŠ
Závěrečné zkoušky z předmětů: pedagogika, psychologie, oborová didaktika a písemná závěrečná práce
říjen 2011
Psychohygiena pedagogického pracovníka
30 vyučovacích hodin. Tématické okruhy: Komunikace. Rozvoj komunikativních dovedností. Fantazie, tvořivost a jejich podpora. Sebepoznání, vlastní možnosti, emoce, zdroje. Metody práce s lidmi. Vedení interaktivních her. Typy zátěžových situací. Zvládání zátěžových situací a jejich prevence. Základy edukativní muzikoterapie a rozvoj sosobnosti. Základy edukativní arteterapie. Využití dramatických technik. Psychohygiena učitele.
květen 2011
Supervize - základní modul
10 vyučovacích hodin (MHS vzdělávací agentura pro zdravotníky a pečovatele)entura
prosinec 2009