Není foto: S. Š.
ID 1413615

S. Š.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická, Čáslav, Masarykova 248

Předškolní a mimoškolní pedagogika

1980 – 1984SŠ s maturitou

Praxe 42 let

*******pků

Učitelka mateřské školy

2016 – dosud 10 let

- rozvoj dětí v předškolním věku - hodnocení dětí, portfolia - hudební kabinet

*******esí

Učitelka mateřské školy

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

- vedení hudebního a výtvarného kroužku

Dv*******ola

Vedoucí učitelka mateřské školy

1992 – 2014 22 let a 6 měsíců

- administrativa a další povinnosti vedoucí učitelky

*****ory

Učitelka mateřské školy

1986 – 1992 6 let a 6 měsíců

- vedení třídy dětí

*********ice

Učitelka mateřské školy

1984 – 1986 2 roky a 6 měsíců

- vedení třídy dětí

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Twigsee

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Hra na klavír, hra na kytaru, hra na flétnu, práce s keramikou, manuální zručnost při drobných opravách, nápaditost při výtvarných technikách

Kurzy

Komunikace s rodiči

2024

Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků

2024

Jak komunikovat se “zlobivým” žákem

2023

Dítě - cizinec v MŠ

2022

Zahradnická terapie pro děti předškolního a mladšího školního věku

2022

Tvoříme pravidla s dětmi v MŠ

2021

Jak pracovat s metodikou dopravní výchovy pro MŠ

2020

Environmentální vzdělávání hrou v MŠ

2020

Individualizace a portfolio ve výchově a vzdělávání dětí v MŠ

2018

Matematická pregramotnost

2018

Čtenářská pregramotnost

2017

Lidské tělo v pohybu s hudbou

2017

Předčtenářská gramotnost v MŠ

2015

Mensa NTC systém učení II. - prohlubující trénink

2014

Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou - Maxík

2014

Mensa NTC systém učení I. - úvodní školení k metodě

2014

Předmatematické představy - metody práce s dětmi

2013

Mateřské školy a závazná legislativa

2012

Aby malé bylo velké

2012

Vypravujeme pohádky

2011

Odměny a tresty ve škole

2011

Základy první pomoci pro učitelky MŠ

2011

Integrované vzdělávání dítěte se zrakovým postižením v MŠ

2010

Edukačně-stimulační program pro děti s odkladem školní docházky

2010

BOZP pro školy a školská zařízení

2008

Rozvoj osobnostně sociálních kompetencí pedagogů MŠ

2000

Zájmy

Četba, sebevzdělávání, návštěva divadel a jiných kulturních akcí, vnoučata

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45