Klára H. 38 let , životopis 1083065
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kolín + 20 km ochota dojíždět Mapa Čáslav + 20 km ochota dojíždět Mapa Kutná Hora + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Personalista Pracovník back office Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ, SOU a OU Řemesel Kutná Hora
Veřejnosprávní činnost
září 2002 – srpen 2006SŠ s maturitou
Základní škola Jana Palacha Kutná Hora
bez zaměření
září 2000 – srpen 2002Základní
ZŠ Dukelských hrdinů Žehuň
bez zaměření
září 1993 – srpen 2000Základní
Praxe 17 let a 10 měsíců
Úř*******áce
uchazeč o zaměstnání
květen 2024 – dosud 6 měsíců
Z důvodu krachu zaměstnavatele jsem v evidenci uchazečů o zaměstnání.
Šl*****.o.
Spediter, disponent, administrativní pracovník
září 2023 – květen 2024 9 měsíců
Prodej přeprav (Raal a TimoCom), vytváření objednávek, evidence přijatých faktur, příprava podkladů pro účetní, komunikace s obchodními partnery (pojišťovny, leasingové společnosti, apod.), výplata mezd, pokladna, správa pohledávek, příprava podkladů k fakturaci, aj.
Ph*****.s.
Line Coordinator
prosinec 2022 – srpen 2023 9 měsíců
Vedení týmu, více jak, 10ti lidí na výrobních linkách v nepřetržitém provozu kr./d. týden, spolupráce s mechaniky, plánování směn a tvorba zakázek.
Fr*****.o.
Vedoucí třídící linky
listopad 2021 – listopad 2022 1 rok a 1 měsíc
Odpovědnost za správný chod linky na třídění odpadů, plánování směn, administrativa, zajištění odvozu odpadů, spolupráce s pracovníkem BOZP a PO, zajišťování servisů, zástup na váze v době nepřítomnosti kolegyně.
Úř*******áce
Uchazeč o zaměstnání
červenec 2021 – říjen 2021 4 měsíce
.
Ny*******.s.
Mistr třídící linky
říjen 2018 – červen 2021 2 roky a 9 měsíců
Odpovědnost za správný chod linky na třídění odpadů, plánování směn, personální agenda (nábor zaměstnanců, pracovní smlouvy, lékařské prohlídky, docházka, odměňování zaměstnanců, apod..), sklady nebezpečných odpadů, zajišťování servisů, spolupráce s pracovníkem BOZP a PO, pracovní úrazy, komunikace s obchodními partnery, zajištění návozů a odvozů odpadů, skladová evidence, včetně odpovědnosti za skladové zásoby, zadávání zakázek, týdenní/měsíční reporting. Úzká spolupráce se mzdovou účetní.
Ma*****ená
.
leden 2016 – září 2018 2 roky a 9 měsíců
.
Fr*****.o.
Administrativní pracovník v MKD
říjen 2014 – prosinec 2015 1 rok a 3 měsíce
Vystavování a přijímání faktur, jednání s úřady a obchodními partnery, personální agenda (pracovní smlouvy, lékařské prohlídky, apod..), administrativa, práce s programem Helios, zajišťování servisů, zpracování podkladů pro účetní.
Ma*****ená
.
listopad 2010 – září 2014 3 roky a 11 měsíců
.
Te******* O2
Pracovník call centra
leden 2007 – říjen 2010 3 roky a 10 měsíců
Péče o zákazníky a prodej - prepaid, postpaid
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
PohodaZačátečník
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)
Účetnictví začátečníci + pokročilí, daňová evidence, daně, mzdové účetnictví a práce s účetním programem Pohoda se zaměřením na účetnictví a daňovou evidenci
říjen 2024
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
2005