Foto: Radka J.
ID 1412232

Radka J. 57 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU

Prodavač textilu a odívání

září 1982 – prosinec 1986Vyučení

Praxe 37 let a 4 měsíce

Úř*******áce

Uchazeč o zaměstnání

leden 2025 – dosud 4 měsíce

Najít uplatnění na trhu práce

HI*********ces

Pracovník back office asistentka

leden 2024 – září 2024 9 měsíců

Administrativní podpora celé společnosti. Tvorba cenových nabídek, dokumentů Word, smlouvy k pronájmu, technické a dodací listy, faktury, správa a úprava tabulek v Excelu. Administrativní podpora evidence,tvorba, správa, skenování, zakládání, archivace dokumentů. Osobní, telefonická, písemná komunikace napříč společností tak s klienty a odběrateli včetně dodavatelů. Objednání zboží kancelářských potřeb, občerstvení. Vyřizování pochůzek s úřady, poštou a klienty.

*******ola

Uklízečka

září 2021 – listopad 2023 2 roky a 3 měsíce

Úklid

Un*****ies

Operátor call centra

srpen 2020 – srpen 2021 1 rok a 1 měsíc

Příjem, zadávání a úpravy v systému společnosti telefonických, emailových objednávek klientů

Úř*******áce

Uchazeč o zaměstnání

listopad 2019 – srpen 2020 10 měsíců

Hledání uplatnění na trhu práce

Pa*****kov

Evidentka

září 2016 – listopad 2019 3 roky a 3 měsíce

Evidence odpadů vkládání dat do PC programu. Evidence a elektronické zpracování stazek řidičů. Podklady pro mzdovou účetní. Administrativní podpora a vedení diáře vedoucího oddělení a ostatních dispečerů. Přímá, písemná, telefonická komunikace s klienty, řidiči, odběrateli. Zakládání,archivace, skenování,tvorba dokumentů World a Excel. Zajištění odchozí pošty a přeprava kolegů na školení nejčastěji do sídla společnosti mimo Prahu.

Au*********ace

Asistentka servisu a autopůjčovny

leden 2015 – prosinec 2015 1 rok

Příjem klientů nejen servisu. Administrativa spojená nejen s příjmem na vozu na servis, zapůjčením vozu případně zajištění STK pro klienty servisu. Vystavování smluv za pronájem náhradních vozů, faktur za opravy i půjčovné. Správa vozového parku. Zajišťování celkového chodu pro klienty tak i ostatní kolegy. Administrativní podpora,komunikace přímá, telefonická, písemná napříč společností tak i s klienty.

Re*********oup

Recepční, hlavní Recepční

2004 – 2015 11 let a 6 měsíců

Zajištění plynulého a bezchybného chodu recepce. Zajišťování spokojenosti klientů a ostatních kolegů. Objednávání náhradní dopravy taxi, Objednávání kancléřských potřeb, občerstvení,vody a dalšího zboží. Obsluha telefonní ústředny. Evidence došlé i odchozí pošty. Objednání kurýrní služby a Zajištění drobných oprav budovy.Zajištění výroby vizitek a dalšího propagačního materiálu pro společnost. Pomocné administrativní práce pro účetní oddělení,ale i jiná oddělení. Člen inventarizační komise skladu ND a lakovny. Vedení a organizace menšího kolektivu recepčních. Plánování směn, zaškolení nových kolegů. Tvorba a správa jednodušších tabulek v Excelu a práce v programu společnosti.

Pr*********o.s

Asistentka nákupního oddělení , Samostatná nákupčí

1998 – 2004 6 let a 6 měsíců

Příjem, zpracování objednávek zboží a obalů. Vedení karet zboží a dodavatelů. Elektronický příjem zboží. Správa jednodušších tabulek v Excelu. Tvorba ceníků v elektronické verzi jejich aktualizace. Zápisy z porad MO. Vedení potřebné agendy včetně písemné komunikace napříč společností i s dodavateli a odběrateli. Pomocné administrativní práce napříč společností.

Re*****r.o

Asistentka ředitele

1996 – 1997 1 rok a 6 měsíců

Vedení pracovní agendy zaměstnanců, příprava podkladů pro mzdy. Vedení diáře nadřízeného. Vedení a zpracování pošty. Pochůzky po úřadech. Plynulé zajištění chodu společnosti a koordinace a příjem návštěv.

Dr*********áři

Asistentka finanční účtárny

1986 – 1995 9 let a 6 měsíců

Evidence, správa karet zboží. Třídění a evidence účetních dokladů. Příprava a zpracování podkladů pro FÚ. Člen inventarizační komise

Ma*********ená

Péče o dítě

1990 – 1994 4 roky a 6 měsíců

Starost a péče o dítě

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Datové schránky začátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

Hledám stabilní uplatnění v administrativě, práci v menším kolektivu, s klidným a pozitivním přístupem, abych mohla ke svěřenými úkolům přistupovat svědomitě a zodpovědně a být tak užitečná posila pro tým či být samostatná a řešit jak nejlépe dovedu svěřený úkol.

Kurzy

Certifikcate od achievement

MS-Exel-základy práce

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2002

Zájmy

Rodina, pes, chataření, poslech hudby, jízda autem, houbaření, vaření, móda,cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45