M. M. , životopis 1297236
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.
Podniková ekonomika a management
září 2010 – červen 2014Bakalářské
Fakulta strojní VŠB - TU Ostrava
technologický management
září 2002 – červen 2007Vysokoškolské
Obchodní akademie
obchodní akademie
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 5 měsíců
LI***** s.
Účetní
září 2020 – duben 2024 3 roky a 8 měsíců
přijaté faktury, vydané faktury, pokladny, mzdy, zpracování a výměra mezd do žádostí o dotace (Olomoucký kraj, Magistrát města Prostějova, MPSV, Nadace) zpracování finančního vypořádání dotací, komunikace s ČSSZ, zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem, příprava a zpracování účetních podkladů k Benchmarkingu, podílení se na budování zařízení, příprava rozpočtu spolku, roční uzávěrka v účetnictví, daňové přiznání, vyúčtování zdravotní péče zdravotním pojišťovnám
AG*********ost
Vedoucí obchodně výrobního oddělení
září 2016 – červen 2020 3 roky a 10 měsíců
účtování v programu Pohoda ( agendy: přijaté faktury, vydané faktury, pokladna, banka, mzdy), kontrola podkladů k DPH, zpracování DPH a KH, přehledy pro zdravotní a sociální pojišťovny, výkazy a reporty pro vedení společnosti, výkazy pro ČSÚ, CRS a ISPOP, uzávěrky (daň z příjmů, výroční zprávy, přílohy k výroční zprávě), komunikace s auditory, závozy pohonných hmot na čerpací stanice, sledování trhu pohonných hmot, měsíční tržby čerpacích stanic, záznamní povinnost pro finanční úřad, tabulky pro přehled cen nákupu a prodeje
Ob*****jov
Administrativní pracovník
září 2015 – srpen 2016 1 rok
mzdové výměry pedagogickým pracovníkům, hodnocení pracovníků, zpracování dotačních programů, inventarizace majetku, likvidace majetku
Re******* o.
Asistentka ředitele
březen 2009 – leden 2012 2 roky a 11 měsíců
vyřizování objednávek zboží, reklamace, fakturace, řízení workshopů obchodních zástupců, řízení zaměstnanců výroby a skladů, vyřizování objednávek materiálu po výrobu, komunikace se zákazníky, telemarketing, reporty pro ředitele, vedení výběrových řízení, práce s účetním programem Vario
ZF*****mie
Asistentka ředitele
leden 2008 – prosinec 2008 1 rok
administrativní práce, objednávky, pokladna, komunikace s klienty, zápisy z porad, zpracování smluv pro klienty, reporty pro ředitele společnosti, vytváření portfolia smluv pro klienty
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
slovenštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZkušený
ERP a účetní software
Altus VarioPokročilý
PohodaExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení