Karin V. 58 let , životopis 1010379
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vršovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Přijímací technik Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Provoz obchodu
září 2003 – květen 2006SŠ s maturitou
Drobné zboží Praha
Prodavačské práce (Prodavačka/Prodavač)
září 1981 – prosinec 1984Vyučení
Praxe 35 let a 3 měsíce
Či*********r.o
Zákaznická péče a péče o B2B zákazníky
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Kontrola a zpracování objednávek (SHOPTET), komunikace se zákazníky e- mailem (SUPPORTBOX), telefonicky, chatem; objednávání zboží (BRANI); řešení reklamací (RETINO). Vytváření kalkulací a nabídek. Nahrávání a účtování faktur (IUČTO). Práce na prodejně.
PSSZ
Účetní speciálních agend
říjen 2021 – září 2022 1 rok
účtování banky, předpisů, plateb, přeplatků; převody peněz; identifikace plateb; vystavování výkazů nedoplatků, splátkových kalendářů, platebních výměrů; zadávání a kontrola přehledů o výši pojistného; zpracování měsíční a roční uzávěrky; posílání a příjem dokumentů elektronickou spisovou službou
To*******,s.
Fakturant/ka
červenec 2019 – srpen 2021 2 roky a 2 měsíce
Vytváření faktur a daňových dokladů dle podkladů z recepce a jejich následné odeslání klientům,řešení reklamací, spolupráce s hlavní a finanční účetní.
10*******r.o
Fakturant/ka
březen 2019 – červen 2019 4 měsíce
Zadávání příjemek a výdejek do systému, vystavování faktur dle podkladů obchodníků, odesílání dokladů mailem, komunikace s celním úřadem a přepravními společnostmi
Xf*********lem
Prodejce, fakturantka
září 2006 – prosinec 2018 12 let a 4 měsíce
Komunikace se zákazníkem (mailem, telefonicky,osobně), zadávání objednávek do systému Pohoda ( vystavování faktur, DL, příjemek, výdejek, převodek), objednávání z jiných zemí v jejich systému, práce se zbožím- přijímání a vydávání zákazníkům, příprava k expedici přepravní společností, řešení reklamací, potisků a výšivek, práce s penězi
Dr*********rie
Zástupce vedoucí provozovny
září 2005 – duben 2006 8 měsíců
Vedení 6-ti členného kolektivu, objednávání zboží, příprava inventur a následná kontrola, práce na pokladně, zodpovědnost za svěřené finance, prodej zboží, poradenství
In*********oda
Obsluha čerpací stanice
listopad 2004 – září 2005 11 měsíců
Obsluha zákazníků, pomoc při tancování PHM, práce s penězi.
Be*****iky
Příjmový technik
květen 2003 – duben 2004 1 rok
Prvotní kontakt se zákazníkem, zjištění a zadání popisu závad do systému, evidence zakázek, práce s penězi, řešení reklamací, výdej opravených zakázek, poradenství
Me*******.o.
Uklízečka
leden 1997 – prosinec 2001 5 let
Úklid svěřených prostor
Gr*****eby
Prodavačka
říjen 1994 – říjen 1995 1 rok a 1 měsíc
Prodej zboží, komunikace se zákazníkem, poradenství, práce s penězi
Če*********šta
Doručovatelka
září 1994 – říjen 1994 2 měsíce
Doručování písemností
Ka*****aha
Dělnice ve skladové účtárně
květen 1987 – červen 1994 7 let a 2 měsíce
Zadávání dat do PC
Dr*****aha
Prodavač
září 1984 – květen 1987 2 roky a 9 měsíců
Prodavačka drogistického zboží
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
Altus VarioZačátečník
PohodaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Shoptet, Retino, SupportBox, ESO9, elektronická spisová služba,
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce