Marcela B. 53 let , životopis 1311326
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Rožnov pod Radhoštěm + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Bankovní poradce Bankovní specialista Fakturant/ka Finanční účetní Pracovník back office Referent Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola v Opavě
všeobecná ekonomika
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 34 let a 10 měsíců
Si*******ava
Účetní specialista
leden 2017 – duben 2024 7 let a 4 měsíce
• Zpracovávání bankovních výpisů (účtování přijatých i odchozích plateb apod.) • Účtování na straně odběratelů • Specialista pro účetní systém SAP • Účtování v systému SAP, vytváření pravidel v SAPu
Pr*********chu
Delegát, průvodce, vedení agendy CK, Chorvatsko
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
• Chorvatsko – východní i západní pobřeží Istrie, Střední Dalmácie • Vyhledávání nových zajímavých, atraktivních destinací a ubytovacích kapacit • Komunikace s klienty, rezervace ubytování – řešení požadavků na míru • Podílení se na přípravě materiálů pro klienty CK • Organizace a vedení fakultativních výletů • Průvodce cyklozájezdu
HP*******ice
Recepční v cestovním ruchu
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
• Rezervace – rezervační systémy, administrativa • Ubytovávaní hostů • Turistický informační servis
Če*********vec
Poradce finančních služeb
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
správa portfolia přidělených klientů
T-*******ava
Zástupce vedoucího pobočky
1999 – 2009 10 let a 6 měsíců
• odpovědnost za svěřenou prodejnu a její výsledky • podílení se spolu s týmem prodejny na každodenních činnostech spojených s provozem • zodpovědnost za správnost procesů, za vzhled prodejní plochy a koordinaci správné práce se zbožím • vybírání a zaučování nových kolegů a kolegyň • podílení se na motivaci a vedení týmu, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů prodejny
Ce*****ava
Vedoucí pobočky
1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců
• Vedení agendy CK • Komunikace s klienty
Ra*******ava
Vedoucí oddělení back office a služeb zákazníkům
1995 – 1998 3 roky a 6 měsíců
• odpovědnost za svěřená oddělení a jejich výsledky • zodpovědnost za správnost procesů • podílení se spolu s týmem na každodenních činnostech • vybírání a zaučování nových kolegů a kolegyň • podílení se na motivaci a vedení týmu, na neustálém rozvoji a plnění nastavených cílů
Ko*******vec
Asistentka ředitele pobočky
1990 – 1995 5 let a 6 měsíců
• vedení administrativy • Směnárenská a pokladní činnost • Oddělení služeb zákazníkům • Samostatný referent pro úvěrovou administrativu
St*******vec
Mzdová účetní
1989 – 1990 1 rok a 6 měsíců
• vedení mzdové evidence • výpočet mezd
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
chorvatštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
PHPZačátečník
JavaScriptZačátečník
ERP a účetní software
Money S5Začátečník
PohodaZačátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Rekvalifikační program - Mzdové účetnictví
2024
Rekvalifikační program - Účetnictví
* Legislativa účetnictví, náležitosti účetních dokladu * Rozvaha-výkaz zisků a ztrát * Podvojnost * Účtování pokladny, banky * Zúčtovací vztahy * Mzdy * DPH * Majetek * Zásoby * Náklady a výnosy z hlediska daně z příjmu * Účetní uzávěrka
Zobrazit certifikát o absolvování
2024
Hanse-Orga / Serrela
2022
Delegát cestovní kanceláře
• ekonomika cestovního ruchu • technika cestovního ruchu • metodika práce delegáta • geografie cestovního ruchu • psychologie v práci delegáta
Zobrazit certifikát o absolvování
2012
Kurz „OSOBNÍ A FIREMNÍ PREZENTACE NA INTERNETU“
• Jazyk XHTML, formátování stránek pomocí CSS, Java Script • Počítačová grafika, tvorba PHP skriptů, redakční systémy
Zobrazit certifikát o absolvování
2011
Školení prodejních dovedností
• Úroveň Basic, Advanced, Professional, Refresh • Prodej a nabídka portfolia služeb a produktů • Jednání se zákazníky, profesní vystupován • Udržení stávajících zákazníků • Řešení stížností a neobvyklých požadavků od zákazníků • Péče o klíčové zákazníky
2002
Sekretářka – Asistentka s praxí
• vedení administrativy s pomocí softwarového vybavení • obchodní korespondence • organizace práce v sekretariátu • principy řízení organizace • firemní kultura • komunikační dovednosti
Zobrazit certifikát o absolvování
1998