Foto: Simona K.
ID 1365429

Simona K. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Hronov + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Práce na ŽL

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Mohelnice

Ekonomika a administrativa

září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou

Praxe 14 let

Úč*******.o.

Účetní

říjen 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce

Kompletní vedení účetnictví a administrativy klientů prostřednictvím našeho účetního systému Pohoda nebo přímo v účetním systému klienta. Zpracování podkladů pro DPH a KH, roční účetní závěrky včetně daňové optimalizace. Zpracování a odeslání zákonných výkazů pro ČSÚ, Intrastat a výkazů v rámci kolektivních systémů ASEKOL, EKO-KOM, komunikace s úřady, úzká spolupráce s daňovým poradcem, mzdovou účetní a právníkem.

PE*********.o.

Samostatná účetní

leden 2017 – září 2022 5 let a 9 měsíců

Vedení účetnictví a jiných administrativních prací klientů, měsíční kontrola podkladů pro DPH a KH, zpracování ročních účetních závěrek vč. daňové optimalizace, komunikace s úřady, spolupráce s daňovým poradcem a mzdovou účetní.

Ce*****.o.

Samostatná účetní

srpen 2016 – prosinec 2016 5 měsíců

Kompletní zpracování účetní agendy výrobní společnosti - kontrola a účtování tuzemských a zahraničních faktur, kontrola vydaných faktur, kontrola skladů, účtování pokladem a denních bankovních výpisů, měsíční příprava DPH a KH, zpracování kvartálních finančních přehledů pro vedení společnosti, zpracování a odeslání zákonných výkazů pro ČSÚ, Intrastat a kolektivní systémy ASEKOL, EKO-KOM a EKOLAMP, vyhotovení roční účetní závěrky vč. daňové optimalizace. Úzká spolupráce se mzdovou účetní a daňovým poradcem.

Ka*****.o.

Samostatná účetní

listopad 2013 – červenec 2016 2 roky a 9 měsíců

Kompletní zpracování účetní agendy svěřených firem vč. kontroly a přípravy pro DPH, KH a ročních účetních závěrek.

SM*******.s.

Junior účetní

leden 2011 – říjen 2013 2 roky a 10 měsíců

Účtování bankovních výpisů a pokladen, kontrola a účtování přijatých faktur, spolupráce s auditory.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

PohodaZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Účetní systémy BYZNYS, MRP

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Četba knih, fotografování, procházky v přírodě.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45