Foto: Michaela  P.
ID 1338954

Michaela P. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Přeštice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyšší odborné

Střední škola Rokycany

Ekonomika a podnikání (Ekonom a podnikatel)

2014 – 2017SŠ s maturitou

Integrovaná střední škola živnostenská, Plzeň, Škroupova 13

kadeřnice

1994 – 1997Vyšší odborné

Praxe 11 let a 7 měsíců

Fa*********m-B

Účetní

červenec 2021 – 2024 3 roky a 6 měsíců

• Efektivní řízení kompletního účetnictví více agend. • Přesné účtování odběratelských a dodavatelských faktur, bankovních výpisů a dlouhodobého majetku. • Důkladné zpracování DPH, souhrnného hlášení a kontrolních hlášení. • Zodpovědnost za měsíční uzávěrky a přípravu dokumentace pro roční účetní závěrky. • Komplexní zpracování mzdové agendy • Vystavování dokumentů (mzdové listy, ELDP, daňová prohlášení). • Přesné měsíční výpočty a zpracování mezd. • Profesionální komunikace s veřejnými institucemi (OSSZ, ÚP, ZP). • Zodpovědnost za roční vyúčtování mezd. • Zpracování potvrzení o příjmech pro zaměstnance.

Kl***** o.

Účetní

červen 2017 – červen 2021 4 roky a 1 měsíc

• Efektivní správa mzdové agendy a vystavování dokumentů (mzdové listy, ELDP, daňová prohlášení). • Přesné měsíční výpočty a zpracování mezd. • Profesionální komunikace s veřejnými institucemi (OSSZ, ÚP, ZP). • Zodpovědnost za roční vyúčtování mezd. • Zpracování potvrzení o příjmech pro zaměstnance. • Správa a aktualizace dat v personálních a docházkových systémech. • Účtování v hlavní knize, obecné účetní operace a platby. • Zpracování faktur s důrazem na přesnost a legislativní soulad. • Realizace účetní závěrky a uzávěrkových procesů. • Efektivní komunikace s finančními úřady, kontrolní hlášení a DPH. • Příprava měsíčních reportů a statistik pro podporu managementu.

No*********ing

provozní a servírka

2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců

komunikace se zákazníky

Ve******* o.

telefonní operátorka

2010 – 2010 6 měsíců

příjem objednávek, kontakt se zákazníky

če*********šta

Administrativní pracovník

2010 – 2010 6 měsíců

příjem a třídění listovních zásilek

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

ERP a účetní software

Money S5Zkušený

PremierZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

příroda, knihy, zahrada

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45