Markéta C. 46 let , životopis 1213034
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Obchodu a služeb
Textilní a oděvní návrhářství
září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 6 měsíců
Pa*****.s.
Účetní podílových fondů
únor 2024 – dosud 10 měsíců
Oceňování portfolií a kalkulace NAV fondů. Komunikace s depozitářem. Vedení účetnictví fondů. Vypořádávání obchodů fondů, zasílaní a odsouhlasování konfirmací. Bankovní převody a účtování plateb - obchodů.
Id*********.o.
Mzdová účetní
listopad 2023 – únor 2024 4 měsíce
Zpracování personalistiky a mezd pro franšízu společnosti rychlého občerstvení. Převádění několika poboček z účetního programu Pohoda Stormware, do HELIOS iNuvio, který je pro expandující pobočky vhodnější.
SK*******MEX
Hlavní účetní, Mzdová účetní, Personalistka.
duben 2021 – listopad 2023 2 roky a 8 měsíců
Mou pracovní náplní ve skupině ARMEX bylo kompletní vedení účetnictví společnostem ARMEX Group s.r.o., ARMEX INVEST s.r.o., ARMEX Technologies s.r.o., CENTURY ELEMENTS s.r.o., FV, FP, CF, platby a účtování bankovních pohybů, výkazy DPH, zpracování DPPO, podání přiznání, spolupráce s auditorem. Závěrkové práce. Komunikace s úřady, správa datových schránek, statistické výkazy. Pro společnosti ARMEX Oil s.r.o. a ARMEX Global a.s. jsem zajišťovala personalistiku a mzdy. Každá ze společností měla přibližně 60 zaměstnanců. ARMEX Global a.s. je vlastníkem LiveCentra, které provozuje ubytovací a stravovací služby restaurace Ariggo, tudíž směnný provoz a velká fluktuace. Zajišťovala jsem veškerou komunikaci se zaměstnanci od podpisu smluv přes komunikaci – OSSZ, ZP, FÚ, ÚP - zaměstnávání cizinců a LEX Ukrajina, komunikace se soudy z důvodu exekucí, popřípadě insolvencí, uvalených na zaměstnance.
PS*******.o.
Personalistka, Mzdová účetní, Účetní.
březen 2016 – duben 2021 5 let a 2 měsíce
Personalistka a mzdová účetní. Vedení personální a mzdové agendy, zpracování a účtování mezd pro 60 zaměstnanců. Komunikace s institucemi. Fakturace, pokladna banka, platby. Daně - DPH, silniční, z nemovitosti. Postupně jsem dostala na starost i malou dceřinou společnost a její kompletní vedení, včetně zpracování DPPO a závěrkových prací. Dále fyzickou osobu, která vlastnila nemovitosti a pronajímala své prostory firmám i jednotlivým nájemníkům. Součástí mé pracovní náplně byla komunikace s nájemníky, zajištění nájemních smluv a jejich následné prodlužování nebo ukončování. Také vyúčtování služeb.
Dě*******.o.
Účetní, Mzdová účetní, Asistentka jednatele
listopad 2014 – únor 2016 1 rok a 4 měsíce
Vedení personální a mzdové agendy pro 30 zaměstnanců. Komunikace s úřady. Správa bytových jednotek: Tvorba smluv pro nájemníky. Vyúčtování služeb.
Ka*******.o.
Personalistka, Mzdová účetní
červen 2007 – říjen 2014 7 let a 5 měsíců
Vedení personální a mzdové agendy pro 100 zaměstnanců ve výrobní společnosti 3směnný provoz. Tvorba a účtování mezd. Komunikace s úřady ( OSSZ, zdravotní pojišťovny, f.ú., úřadem práce a soudy). Fakturace, banka, pokladna. Statistické výkazy. Archivace dokladů. Komunikace s institucemi.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence s využitím výpočetní techniky
Intenzivní kurz účetnictví s využitím výpočetní techniky
červenec 2014
absolvent kurzu ECDL - sylabus verze : 4.0
MS - Word, Excel, PowerPoint, Outlook
červen 2007