Foto: Markéta C.
ID 1213034

Markéta C. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Děčín + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOU Obchodu a služeb

Textilní a oděvní návrhářství

září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 6 měsíců

Pa*****.s.

Účetní podílových fondů

únor 2024 – dosud 10 měsíců

Oceňování portfolií a kalkulace NAV fondů. Komunikace s depozitářem. Vedení účetnictví fondů. Vypořádávání obchodů fondů, zasílaní a odsouhlasování konfirmací. Bankovní převody a účtování plateb - obchodů.

Id*********.o.

Mzdová účetní

listopad 2023 – únor 2024 4 měsíce

Zpracování personalistiky a mezd pro franšízu společnosti rychlého občerstvení. Převádění několika poboček z účetního programu Pohoda Stormware, do HELIOS iNuvio, který je pro expandující pobočky vhodnější.

SK*******MEX

Hlavní účetní, Mzdová účetní, Personalistka.

duben 2021 – listopad 2023 2 roky a 8 měsíců

Mou pracovní náplní ve skupině ARMEX bylo kompletní vedení účetnictví společnostem ARMEX Group s.r.o., ARMEX INVEST s.r.o., ARMEX Technologies s.r.o., CENTURY ELEMENTS s.r.o., FV, FP, CF, platby a účtování bankovních pohybů, výkazy DPH, zpracování DPPO, podání přiznání, spolupráce s auditorem. Závěrkové práce. Komunikace s úřady, správa datových schránek, statistické výkazy. Pro společnosti ARMEX Oil s.r.o. a ARMEX Global a.s. jsem zajišťovala personalistiku a mzdy. Každá ze společností měla přibližně 60 zaměstnanců. ARMEX Global a.s. je vlastníkem LiveCentra, které provozuje ubytovací a stravovací služby restaurace Ariggo, tudíž směnný provoz a velká fluktuace. Zajišťovala jsem veškerou komunikaci se zaměstnanci od podpisu smluv přes komunikaci – OSSZ, ZP, FÚ, ÚP - zaměstnávání cizinců a LEX Ukrajina, komunikace se soudy z důvodu exekucí, popřípadě insolvencí, uvalených na zaměstnance.

PS*******.o.

Personalistka, Mzdová účetní, Účetní.

březen 2016 – duben 2021 5 let a 2 měsíce

Personalistka a mzdová účetní. Vedení personální a mzdové agendy, zpracování a účtování mezd pro 60 zaměstnanců. Komunikace s institucemi. Fakturace, pokladna banka, platby. Daně - DPH, silniční, z nemovitosti. Postupně jsem dostala na starost i malou dceřinou společnost a její kompletní vedení, včetně zpracování DPPO a závěrkových prací. Dále fyzickou osobu, která vlastnila nemovitosti a pronajímala své prostory firmám i jednotlivým nájemníkům. Součástí mé pracovní náplně byla komunikace s nájemníky, zajištění nájemních smluv a jejich následné prodlužování nebo ukončování. Také vyúčtování služeb.

*******.o.

Účetní, Mzdová účetní, Asistentka jednatele

listopad 2014 – únor 2016 1 rok a 4 měsíce

Vedení personální a mzdové agendy pro 30 zaměstnanců. Komunikace s úřady. Správa bytových jednotek: Tvorba smluv pro nájemníky. Vyúčtování služeb.

Ka*******.o.

Personalistka, Mzdová účetní

červen 2007 – říjen 2014 7 let a 5 měsíců

Vedení personální a mzdové agendy pro 100 zaměstnanců ve výrobní společnosti 3směnný provoz. Tvorba a účtování mezd. Komunikace s úřady ( OSSZ, zdravotní pojišťovny, f.ú., úřadem práce a soudy). Fakturace, banka, pokladna. Statistické výkazy. Archivace dokladů. Komunikace s institucemi.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Účetnictví a daňová evidence s využitím výpočetní techniky

Intenzivní kurz účetnictví s využitím výpočetní techniky

červenec 2014

absolvent kurzu ECDL - sylabus verze : 4.0

MS - Word, Excel, PowerPoint, Outlook

červen 2007

Zájmy

Mám ráda slunce a pohyb. Plavání a opalování je mou oblíbenou odpočinkovou činností. Jízda na kole a rychlá chůze pro udržení kondice.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45