Foto: Kateřina P.
ID 1347987

Kateřina P. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Říčany (okres Praha-východ) + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Obchodní, Belgická, Praha

Prodavač

1992 – 1995Vyučení

Praxe 29 let

Me*****.o.

Účetní, mzdová účetní, personalista

leden 2023 – 2024 2 roky

Náplní mé práce je zpracování účetních dokladů v účetním programu POHODA. Příprava dokladů pro DPH a jejich následné odeslání. Příprava účetní závěrky a uzavření roku. Vyúčtování daní ze závislé činnosti a srážkové daně a následné podání na příslušný FÚ. Na pozici mzdová účetní mám na starost přípravu smluv pro nově příchozí zaměstnance. Zadání nových zaměstnanců do mzdového programu PAMICA a jejich následné přihlášení na ZP a ČSSZ. Zpracovávám mzdy zaměstnanců s následným zaúčtováním, odeslání přehledů na ZP a ČSSZ a vystavením příkazů k úhradě. Komunikuji s exekučními úřady, ohledně srážek z mezd zaměstnanců a jejich zadání. Mám zkušenosti s žádostmi o zaměstnanecké karty cizinců. S jejich prodlužování s častou komunikací s Ministerstvem Vnitra. Komunikuji s Úřadem práce, kde zajišťuji zadávání volných pracovních míst. Zaměstnancům vydávám potvrzení pro ÚP ( nekolidující, počet hodin, potvrzení měsíčního a čtvrtletního příjmu). Zpracovávám roční zúčtování daní zaměstnanců.

P.*******.o.

Pomocná účetní

říjen 2016 – prosinec 2022 6 let a 3 měsíce

U společnosti jsem nastoupila jako pomocná účetní. Mojí prací bylo zakládání účetních dokladů do šanonu. Příprava dokladů a docházky pro hlavní účetní. Komunikovala jsem s úřady jako ZP, ČSSZ, FÚ, Úřad práce a exekutorské úřady.

He*********.o.

CORR manager

2014 – říjen 2016 2 roky a 10 měsíců

Náplní mé práce byla především hlavní pokladní, která dohlížela na chod obchodu, pokladen a vyřizování reklamací zákazníků . Zaškolovala jsem nové zaměstnance vč. PO+BOZP. Měla jsem na starost objednávání spotřebního materiálu, přípravu obchodu před otevřením a přípravu týmu na inventury. Zkušenosti mám s vedení menšího týmu o cca 20 zaměstnanců. Další náplň mé práce byla plánování směn zaměstnanců, docházky a jejich dovolených v programu STAFFPLANNER. Komunikace se mzdovou účtárnou byla na denní pořádku. Měla jsem zodpovědnost za finanční a nefinanční transakce na prodejně. Komunikace s bankou a s Area pro Prahu. Odvádění odpolední a večerní hotovosti.

He*********.o.

Skladník / manipulant

2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců

Mojí náplní práce bylo přebírání zboží od dodavatele, naskenování a zadávání do systému. Vybalování zboží a následná příprava na prodejnu. Práce ve skladu obsahovala i přípravu zboží na slevy a objednávání spotřebního materiálu. Zajišťovala jsem administraci a přesun zboží na jiné prodejny a následně kontrolovala dokumenty transakcí převodu.Častá byla i komunikace s hlavním skladem v DE a PL.

V *****sti

Mateřská dovolená

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Starost o syna

He*********.o.

Prodavačka

2004 – 2012 8 let a 6 měsíců

Měla jsem na starosti kompletní zákaznický servis, zajišťování obsluhy kabinek, obsluha pokladny, přeceňování zboží a prodej oděvů a jeho prezentace na prodejně.

SI*********.o.

Uklízečka, pomocný pracovník ve skladu

2000 – 2004 4 roky a 6 měsíců

Ve firmě jsem pracovala jako uklízečka. Měla jsem na starost kancelářské prostory, které jsem denně uklízela a udržovala v čistotě. Dále jsem uklízela prostory šaten dělníků. Dva dny v týdnu jsem vypomáhala ve skladu s vydáváním náhradních dílů pro motorová vozidla.

V *****sti

Mateřská dovolená

1996 – 2000 4 roky a 6 měsíců

Starost o narozenou dceru

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

účetní program POHODA, PAMICA, TAX

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz pro pracovní činnost - účetníctví akreditovaný MŠMT

Základy účetnictví a účetnictví v praxi, mzdové účetnictví

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2017

Zájmy

rodina, sportovní aktivity, odpočinek

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45