Foto: Bc. Petra  H.
ID 1371976

Bc. Petra H. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Bakalářské

B.I.B.S., a. s. Brno

Ekonomika a management - bakalářský studijní program

2010 – květen 2015Bakalářské

Obchodní akademie ELDO, o. p. s.

Obchodní akademie

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 4 měsíce

BR******* o.

Účetní

září 2014 – prosinec 2022 8 let a 4 měsíce

Malá společnost, s objemem práce kolem 15 hodin měsíčně, zaměřená na prodej služeb. Na starost jsem měla kompletní účetnictví společnosti, včetně mezd, přípravu a účast na kontrolách od FÚ, zdravotních pojišťoven a české správy sociálního zabezpečení, zpracování a podání daňových přiznání a účetní závěrky.

DU*****.o.

Účetní

duben 2016 – duben 2022 6 let a 1 měsíc

Zpracování kompletního účetnictví klientů, včetně mezd a zpracování daňových přiznání (KH, SH, DPH, silniční daň...). Komunikace se státními institucemi, příprava podkladů na kontroly, aktivní účast na kontrolách. Ve spolupráci s daňovým poradcem vypracování účetní závěrky. Různorodost klientů jak objemem - od drobných živnostníků po velké společnosti s obratem nad 50mil ročně, tak i jejich předmětem podnikání.

NA*****ého

Finanční účetní

leden 2015 – prosinec 2015 1 rok

Fyzická správa pokladny. Zadávání plateb přes Českou spořitelnu. Účtování pokladny, banky a faktur. Zasílání měsíčního vyúčtování jednotlivým pojišťovnám na základě podkladů od lékařky pobočky. Drobná administrativa - kontrola a evidence kancelářských potřeb a jejich doplňování aj.

Sa*****.o.

Účetní

červenec 2011 – prosinec 2015 4 roky a 6 měsíců

Společnost Sasandra má zahraničního majitele a zaměřuje se primárně na správu jeho majetku v České republice, je plátcem DPH. Měsíčně byl objem práce kolem 15 hodin a měla jsem na starosti celé účetnictví, včetně daňových přiznání a účetní závěrky.

Ka*********.o.

Účetní

červenec 2011 – prosinec 2015 4 roky a 6 měsíců

Společnost Sasandra má zahraničního majitele a zaměřuje se na vývoj speciálního dopravního prostředku - velomobilu, který prodává po Evropě a výjimečně i mimo ni, je plátcem DPH. Měsíčně byl objem práce kolem 30 hodin a měla jsem na starosti celé účetnictví, včetně mezd (do pěti zaměstnanců), přípravu a účast na kontrolách od FÚ, zdravotních pojišťoven a české správy sociálního zabezpečení, daňových přiznání a účetní závěrky.

Ma*******lta

Referent

září 2010 – srpen 2014 4 roky

Velikost úvazku 0,5. Pomoc s vypracováním návrhů na budoucí projekty financované z grantů od EU. Asistence vedoucí výzkumné skupiny v administrativní oblasti - přepis textů, správa kalendáře a pošty, plánování zahraničních cest (zajištění ubytování, letenek, vypůjčení vozu...), vypracování zpráv z pracovních cest, pochůzky... Pomoc s organizací seminářů před jejich konání a aktivní účast na nich.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Zkušenost s účetními programy: Stereo, Money S3, Pohoda a Xaverius

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45