Bc. Petra H. 34 let , životopis 1371976
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Finanční účetní Hlavní účetní Mzdová účetní Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
B.I.B.S., a. s. Brno
Ekonomika a management - bakalářský studijní program
2010 – květen 2015Bakalářské
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Obchodní akademie
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 4 měsíce
BR******* o.
Účetní
září 2014 – prosinec 2022 8 let a 4 měsíce
Malá společnost, s objemem práce kolem 15 hodin měsíčně, zaměřená na prodej služeb. Na starost jsem měla kompletní účetnictví společnosti, včetně mezd, přípravu a účast na kontrolách od FÚ, zdravotních pojišťoven a české správy sociálního zabezpečení, zpracování a podání daňových přiznání a účetní závěrky.
DU*****.o.
Účetní
duben 2016 – duben 2022 6 let a 1 měsíc
Zpracování kompletního účetnictví klientů, včetně mezd a zpracování daňových přiznání (KH, SH, DPH, silniční daň...). Komunikace se státními institucemi, příprava podkladů na kontroly, aktivní účast na kontrolách. Ve spolupráci s daňovým poradcem vypracování účetní závěrky. Různorodost klientů jak objemem - od drobných živnostníků po velké společnosti s obratem nad 50mil ročně, tak i jejich předmětem podnikání.
NA*****ého
Finanční účetní
leden 2015 – prosinec 2015 1 rok
Fyzická správa pokladny. Zadávání plateb přes Českou spořitelnu. Účtování pokladny, banky a faktur. Zasílání měsíčního vyúčtování jednotlivým pojišťovnám na základě podkladů od lékařky pobočky. Drobná administrativa - kontrola a evidence kancelářských potřeb a jejich doplňování aj.
Sa*****.o.
Účetní
červenec 2011 – prosinec 2015 4 roky a 6 měsíců
Společnost Sasandra má zahraničního majitele a zaměřuje se primárně na správu jeho majetku v České republice, je plátcem DPH. Měsíčně byl objem práce kolem 15 hodin a měla jsem na starosti celé účetnictví, včetně daňových přiznání a účetní závěrky.
Ka*********.o.
Účetní
červenec 2011 – prosinec 2015 4 roky a 6 měsíců
Společnost Sasandra má zahraničního majitele a zaměřuje se na vývoj speciálního dopravního prostředku - velomobilu, který prodává po Evropě a výjimečně i mimo ni, je plátcem DPH. Měsíčně byl objem práce kolem 30 hodin a měla jsem na starosti celé účetnictví, včetně mezd (do pěti zaměstnanců), přípravu a účast na kontrolách od FÚ, zdravotních pojišťoven a české správy sociálního zabezpečení, daňových přiznání a účetní závěrky.
Ma*******lta
Referent
září 2010 – srpen 2014 4 roky
Velikost úvazku 0,5. Pomoc s vypracováním návrhů na budoucí projekty financované z grantů od EU. Asistence vedoucí výzkumné skupiny v administrativní oblasti - přepis textů, správa kalendáře a pošty, plánování zahraničních cest (zajištění ubytování, letenek, vypůjčení vozu...), vypracování zpráv z pracovních cest, pochůzky... Pomoc s organizací seminářů před jejich konání a aktivní účast na nich.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Zkušenost s účetními programy: Stereo, Money S3, Pohoda a Xaverius
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce