
Bc. Andrea H., MBA 38 let , životopis 1408976
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
European University Cyprus
Master of Business Administration
září 2009 – červen 2011Vysokoškolské
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomiky, Veřejná správa a regionální rozvoj
září 2006 – červen 2009Bakalářské
Praxe 14 let a 1 měsíc
Sd*********omu
Účetní (0,1 FTE )
leden 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce
Vedení podvojného účetnictví SVJ bytového domu, příprava ročního rozpočtu, vyúčtování záloh vlastníků domu, úhrady přijatých faktur, mzdová evidence, komunikace s vlastníky. Práce se softwarem MRP.
Ro*******ená
Péče o děti
červen 2019 – dosud 5 let a 9 měsíců
V průběhu rodičovské dovolené jsem obohatila své znalosti o účetnictví v neziskové sféře.
Me*******.o.
Jednatelka
červen 2017 – září 2022 5 let a 4 měsíce
Obchodní zastupovaní českých a slovenských výrobců zdravých potravin a kosmetiky na zahraničních trzích. Aktivní vyhledávání nových zákazníků. Účast na mezinárodních veletrzích a obchodních jednáních. Tvorba marketingových materiálů. Příprava cenových nabídek, vyřizování objednávek a poptávek, úzká spolupráce s výrobou, kontrola obalů, příprava celní dokumentace, zajištění přepravy, fakturace, finanční operace, komunikace s úřady veřejné správy. Vedení účetnictví ve spolupráci s externí účetní.
EG*****.o.
Obchodní manager pro zahraniční trhy
duben 2018 – duben 2019 1 rok a 1 měsíc
Vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti biologické ochrany a urgentní medicíny. Aktivní komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, fakturace. Příprava dokumentace pro registraci produktů, tvorba marketingových materiálů. Účast na mezinárodních veletrzích a firemních propagačních akcích, tlumočení majiteli společnosti.
Vi*****.o.
Export project manager
duben 2016 – únor 2018 1 rok a 11 měsíců
Vyhledávání nových obchodních příležitostí, vyřizování poptávek, úzký kontakt s marketingovým oddělením, asistence při tvorbě grafiky obalů a propagačních materiálů a veškerá činnosti v zahraničním obchodu včetně: sledování trendů a jejich konzultace s oddělením vývoje, příprava a kalkulace cenových nabídek sortimentu a smluvní výroby, každodenní komunikace se stávajícími zákazníky, zadávání objednávek do výroby a jejich koordinace, příprava podkladů pro fakturaci, kontrola plateb a řešení pohledávek, tvorba a překlad smluv, příprava podkladů k mezinárodním registracím výrobků a jejich certifikaci, reportingová činnost, obchodní schůzky a služební cesty.
Em*******SAE
Letuška
duben 2014 – duben 2016 2 roky a 1 měsíc
Zabezpečování bezpečnosti cestujících v průběhu letu, provádění instruktáží cestujícím o použití záchranných prostředků a dalších bezpečnostních zařízení. Zajištění servisu a služeb, včetně prodeje bezcelního zboží. Řešení nenadálých problémů na palubě letadla. Poskytování základní lékařské pomoci a ošetření. Účast na pracovních poradách před odletem, vyplňování formulářů na vízové účely při mezinárodních letech. Úzká spolupráce s ostatními členy posádky.
Me*******ypr
Asistentka logistiky / referentka obchodu
prosinec 2012 – březen 2014 1 rok a 4 měsíce
Objednávání a koordinování zásilek mědi podle potřeb klienta. Příprava plánu dodávek, veškeré dokumentace pro vyclení a odeslání zahraničních zásilek, včetně pojištění. Pravidelný reporting vedení společnosti o aktuálním stavu zásob. Vytváření cenových nabídek, příprava obchodních a pojistných smluv. Každodenní komunikace s klienty, dodavateli, lodními a nákladními přepravci. Vyřizování reklamací. Vystavování a evidence faktur. Příprava platebních příkazů. Spolupráce s traderem zajišťujícím tržní rizika.
Ev*********ypr
Účetní / Inventory accountant
únor 2011 – listopad 2012 1 rok a 10 měsíců
Vystavování, kontrola a účtování faktur (vydaných i přijatých). Příprava rozpočtů nákladů pro vedení chodu kanceláře. Vedení pokladny. Komunikace s dodavateli a dceřinými společnostmi skupiny Evraz spolu s hlavní pobočkou v Moskvě. Vyhotovení kontrolních reportů (měsíční, čtvrtletní, roční výkazy). Sledování stavu zásob, přepravy a dodávek materiálu. Kontrola a evidence skladových dokladů. Práce v informačním systému SAP.
Jazyky
řečtinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace