Foto: Bc. Andrea H., MBA
ID 1408976

Bc. Andrea H., MBA 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

European University Cyprus

Master of Business Administration

září 2009 – červen 2011Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky, Veřejná správa a regionální rozvoj

září 2006 – červen 2009Bakalářské

Praxe 14 let a 1 měsíc

Sd*********omu

Účetní (0,1 FTE )

leden 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce

Vedení podvojného účetnictví SVJ bytového domu, příprava ročního rozpočtu, vyúčtování záloh vlastníků domu, úhrady přijatých faktur, mzdová evidence, komunikace s vlastníky. Práce se softwarem MRP.

Ro*******ená

Péče o děti

červen 2019 – dosud 5 let a 9 měsíců

V průběhu rodičovské dovolené jsem obohatila své znalosti o účetnictví v neziskové sféře.

Me*******.o.

Jednatelka

červen 2017 – září 2022 5 let a 4 měsíce

Obchodní zastupovaní českých a slovenských výrobců zdravých potravin a kosmetiky na zahraničních trzích. Aktivní vyhledávání nových zákazníků. Účast na mezinárodních veletrzích a obchodních jednáních. Tvorba marketingových materiálů. Příprava cenových nabídek, vyřizování objednávek a poptávek, úzká spolupráce s výrobou, kontrola obalů, příprava celní dokumentace, zajištění přepravy, fakturace, finanční operace, komunikace s úřady veřejné správy. Vedení účetnictví ve spolupráci s externí účetní.

EG*****.o.

Obchodní manager pro zahraniční trhy

duben 2018 – duben 2019 1 rok a 1 měsíc

Vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti biologické ochrany a urgentní medicíny. Aktivní komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, fakturace. Příprava dokumentace pro registraci produktů, tvorba marketingových materiálů. Účast na mezinárodních veletrzích a firemních propagačních akcích, tlumočení majiteli společnosti.

Vi*****.o.

Export project manager

duben 2016 – únor 2018 1 rok a 11 měsíců

Vyhledávání nových obchodních příležitostí, vyřizování poptávek, úzký kontakt s marketingovým oddělením, asistence při tvorbě grafiky obalů a propagačních materiálů a veškerá činnosti v zahraničním obchodu včetně: sledování trendů a jejich konzultace s oddělením vývoje, příprava a kalkulace cenových nabídek sortimentu a smluvní výroby, každodenní komunikace se stávajícími zákazníky, zadávání objednávek do výroby a jejich koordinace, příprava podkladů pro fakturaci, kontrola plateb a řešení pohledávek, tvorba a překlad smluv, příprava podkladů k mezinárodním registracím výrobků a jejich certifikaci, reportingová činnost, obchodní schůzky a služební cesty.

Em*******SAE

Letuška

duben 2014 – duben 2016 2 roky a 1 měsíc

Zabezpečování bezpečnosti cestujících v průběhu letu, provádění instruktáží cestujícím o použití záchranných prostředků a dalších bezpečnostních zařízení. Zajištění servisu a služeb, včetně prodeje bezcelního zboží. Řešení nenadálých problémů na palubě letadla. Poskytování základní lékařské pomoci a ošetření. Účast na pracovních poradách před odletem, vyplňování formulářů na vízové účely při mezinárodních letech. Úzká spolupráce s ostatními členy posádky.

Me*******ypr

Asistentka logistiky / referentka obchodu

prosinec 2012 – březen 2014 1 rok a 4 měsíce

Objednávání a koordinování zásilek mědi podle potřeb klienta. Příprava plánu dodávek, veškeré dokumentace pro vyclení a odeslání zahraničních zásilek, včetně pojištění. Pravidelný reporting vedení společnosti o aktuálním stavu zásob. Vytváření cenových nabídek, příprava obchodních a pojistných smluv. Každodenní komunikace s klienty, dodavateli, lodními a nákladními přepravci. Vyřizování reklamací. Vystavování a evidence faktur. Příprava platebních příkazů. Spolupráce s traderem zajišťujícím tržní rizika.

Ev*********ypr

Účetní / Inventory accountant

únor 2011 – listopad 2012 1 rok a 10 měsíců

Vystavování, kontrola a účtování faktur (vydaných i přijatých). Příprava rozpočtů nákladů pro vedení chodu kanceláře. Vedení pokladny. Komunikace s dodavateli a dceřinými společnostmi skupiny Evraz spolu s hlavní pobočkou v Moskvě. Vyhotovení kontrolních reportů (měsíční, čtvrtletní, roční výkazy). Sledování stavu zásob, přepravy a dodávek materiálu. Kontrola a evidence skladových dokladů. Práce v informačním systému SAP.

Jazyky

řečtinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

Rodina, tabata, lyžování, turistika, cestování, gastronomie.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45