Foto: Dipl. Ing. Kateryna M., Dipl. ekonom.
ID 1386714

Dipl. Ing. Kateryna M., Dipl. ekonom. 23 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

Ing.Projektový management

říjen 2022 – září 2024Vysokoškolské

Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“

Obchodní management

září 2018 – červenec 2022Bakalářské

Praxe 7 let a 6 měsíců

Mc*****lds

TRENÉR ZAMĚSTNANCŮ

červen 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Organizace a vedení školení; Podpora a motivace zaměstnanců, talent management; Udržování atmosféry v kolektivu; Identifikace a řešení konfliktů; Efektivní delegování a kontrola plnění úkolů; Zodpovědnost za dosahování prodejních cílů; Analýza dat a reporting.

Ob*******r.o

VEDOUCÍ KANCELÁŘE

září 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

Vedení a kontrola běžného provozu kanceláre; Řízení dodavatelů a nákup kancelářských potřeb; Koordinace administrativních pracovníků; Reporting; Organizace a řízení přeshraniční logistiky; Organizace a koordinace akcíю.

Mc*****lds

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB

duben 2022 – červen 2023 1 rok a 3 měsíce

Poskytování služeb zakazníkům; Zajištění kvality služeb; Efektivní a rychlé vyřízování stížnosti; Monitoring spokojenosti zákazníků; Řízení procesů a optimalizace; Podpora týmu.

Qu*********amp

Administrátor dětského tábora

červen 2019 – duben 2022 2 roky a 11 měsíců

Informování o změnách v táboře; Informovaní kurátory o rozsahu práce; Informovaní zájemce o změnu a poskytnutí smlouvy v souladu s podmínkami tábora; Během změny vedení 2 kreativních workshopů se všemi dětmi tábora a vedení 4 hodin angličtiny s dětmi ve věku 6-12 let.

MP*******els

Senior číšník v MPM hotels v Bulharsku.

červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce

Delegování číšníků; Pomoc s obsluhou stolu; Setkání návštěvníků; Seznámení se s menu (v případě potřeby rady při výběru jídel); Pořádání schůzek s personálem.

Re*********no"

Číšník v restauraci

říjen 2017 – únor 2020 2 roky a 5 měsíců

Servírování stolu; Setkání návštěvníků; Seznámení se s nabídkou; Sběr použitého nádobí.

Mu*****fin

Promotér v marketingovém oddělení

říjen 2015 – prosinec 2015 3 měsíce

Zajímat zákazníky, aby si koupili přesně prezentovanou výplň pro kočky „Muffin“.

Jazyky

slovenštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinastředně pokročilá

ruštinapokročilá

ukrajinštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Expert

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Zručnost pro více úkolů, Orientace na klienta,Organizační dovednosti, Jednání, Sdělení, Prezentační dovednosti, Řešení konfliktů

Kurzy

Interkulturní komunikace : život s globálními a lokálními identitami

Projekt se skládal z 1 semestru činností založených na úkolech, včetně: práce v nadnárodních týmech, pořádání schůzek, příprava osobních kulturních profilů, vytváření znalostních kvízů, provádění průzkumu veřejného mínění, psaní národních a nadnárodních zpráv a vytváření digitálního vyprávěcího videa.

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2024

Zprostředkování a řešení konfliktů

Studium základů konfliktologie, psychosomatiky a psychologie řízení. 30 hodin praxe mediátora

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2022

servírka v Bulharsku

Práce se zákazníkem ve službě, pozitivní reakce na připomínky zákazníků a jejich řešení.

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2021

Manažer pro klienty v občanském sdružení Enactus NaUKMAv občanském sdružení Enactus NaUKMA

Práce s klienty – prohledávání základny a zapisování klientů do hlavní třídy; vedení týdenního kreativního workshopu pro 7-10 lidí; rozdělení povinností pro účastníky projektu a sledování jejich výkonu; sepsání zprávy o vykonané práci.

červen 2020

Zájmy

Тanec, sport, zlepšení angličtiny, aktivní odpočinek

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45