Lucie Ž. 47 let , životopis 1009000
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní referent Pracovník back office Project manager v bankovnicví Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Učitel mateřské školky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Poděbrady
Gastronomie
1991 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 5 měsíců
Mo*******.s.
Trenér / Koordinátor tréninků
srpen 2007 – dosud 17 let a 2 měsíce
(od 1.1.2024 přechod týmu do mateřské společnosti a poskytování služeb dceřiným společnostem formou outsourcingu.) - Plánování a koordinace termínů vzdělávacích akcí ve svěřené oblasti - Tvorba a distribuce vzdělávacího plánu - Příprava a rozesílání pozvánek (prezenční, distanční) - Komunikace s hotely – rezervace ubytování včetně objednávek a faktur - Zpracování objednávek a faktur v aplikaci Sofa - Realizace školení v oblasti produktu Stavebního spoření, úvěrů, bankovních produktů pro poradenskou síť Modré pyramidy, Komerční banky, makléřských agentur - Příprava na zkoušky dle Zákona o spotřebitelském úvěru. - Vedení agendy aplikace EDUCA od České bankovní asociace, včetně přiřazování kurzů, odhlašování, evidence výsledků zkoušek… - Tvorba a aktualizace školících podkladů, prezentací, studijních materiálů, výukových videí - Konzultační činnost - Zavedení školení do online prostředí - Vedení výkaznictví vzdělávacích aktivit v systému eOLA
Mo*******.s.
Specialista vzdělávání
březen 2007 – červenec 2007 5 měsíců
- Organizační zajištění a realizace certifikací pro prodej produktů. - Spolupráce s ČNB při zpracování podkladů potřebných pro registraci. - Koordinace termínů vzdělávacích aktivit, příprava podkladů pro náborové a vzdělávací akce. - Vedení administrativy nezbytné pro chod vzdělávání prodejní sítě zejména zabezpečení o organizace vzdělávacích aktivit, evidence a statistik.
Mo*******.s.
Řízení spolupráce s korporátními partnery
září 2006 – březen 2007 7 měsíců
- Zajišťování certifikací a registrací pro obchodníky Modré pyramidy pro prodej pojistných produktů v součinnosti s odbytovou akademií, regionálními řediteli a ČNB. - Příprava a vyhodnocování motivačních akcí. - Zajišťování vzdělávání partnerských prodejních sítí.
Pr*****.s.
Samostatný referent
květen 2002 – srpen 2006 4 roky a 4 měsíce
- Řízení správy dokumentace, dat a archivace. Školení bankovních poradců se zaměřením na zabezpečení čipových karet. - Koordinace zpracování závazných oběhů spisů a dokladů. - Koordinace tvorby tiskopisů a formulářů pro řízení. - Zajišťování zápisů a porad pro vedení společnosti. - Vedení souboru firemních norem a předpisů.
Jazyky
němčinazačátečník
ruštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
MS TEAMS - uživatelsky
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Integrated Konsulting Group – Capability s.r.o.
Kreativní řešení problémů
2021
Zkouška dle ZSÚ
svědčení o odborné způsobilosti pro distribuci spotřebitelského úvěru na bydlení, jiného než na bydlení a vázaného spotřebitelského úvěru
2018
Lektorská činnost - SMARTER Training & Consulting, s.r.o.
duben 2008
Osvědčení - AFIZ
Absolvování odborné přípravy zaměřené na vykonávání činnosti o podnikání na kapitálovém trhu
květen 2007
Struktogram
Sebepoznání, prozkoumání svého potenciálu a možnosti jeho využití, učení se z vlastních zkušeností, pochopení příčiny svých úspěchů....
2007