Ing. Kristina R. 34 let , životopis 1355269
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v pojišťovnictví Office manager Pracovník back office Pracovník na přepážce Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Agronomická fakulta MENDELU Brno
Rozvoj venkova
září 2013 – červen 2016Vysokoškolské
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií MENDELU
Regionální rozvoj
září 2009 – červen 2013Bakalářské
Gymnázium Židlochovice, příspěvková organizace
všeobecné osmileté gymnázium
září 2001 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 11 měsíců
Ce*********.s.
Travel & Expenses Accountant
červenec 2019 – dosud 5 let a 5 měsíců
Zpracování tuzemských a zahraničních pracovních cest, vedení tuzemské a cizoměnové pokladny (vydávání záloh, účtování pokladních dokladů), účtování bankovních výpisů, párování plateb, správa platebních karet, komunikace s bankou (firemní hotovost).
Ce*********.s.
Fakturant/ka
srpen 2018 – červen 2019 11 měsíců
Zpracování faktur vydaných.
Fr*********mbH
Asistentka obchodního týmu
březen 2017 – červenec 2018 1 rok a 5 měsíců
Zajištění back office celé pobočky. Administrativa, vedení pokladny, objednávka stravenek, kontrola docházky, řešení provozních záležitostí, skladové hospodářství, apod. Zasílání nabídek, vyřizování objednávek, fakturace, denní komunikace s rakouskou mateřskou společností, řešení reklamací. Organizace meetingů a workshopů, účast na veletrzích. Práce v ERP Baan, CRM a Helios Orange. Řešení úkolů regionálního manažera, reporting. Organizace výběru nových asistentek.
Al*******.s.
Administrativní asistentka IT
2012 – 2017 5 let a 6 měsíců
Prvotně brigáda při studiu, později už plný úvazek. Telefonická a mailová komunikace s pojišťovnou, zpracovávání žádostí a storen, export dat do pojišťovny, import pojistných událostí do systému, kontrola vratek, podpora programátorům, testování sjednavačů apod.
Di*****USA
Housekeeper
květen 2016 – říjen 2016 6 měsíců
Úklid ubytovacích zařízení v rámci Work and Travel programu.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Zaměstnanecké benefity a firemní automobil
2020
Cestovní náhrady
novinky v cestovních náhradách a účetnictví
2020
Fakturace s vazbou na náležitosti účetních a daňových dokladů
2019
Cestovní náhrady
novinky v cestovních náhradách a účetnictví
2019