![Foto: Lenka R. Foto: Lenka R.](/data/fotografie/817631-a-6d36cd39e1d43ffd8f8b2bbf50966920.png)
Lenka R. 26 let , životopis 817631
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent pedagoga Asistent v médiích, reklamě, PR Fotograf HR specialista Osobní bankéř Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomická a hotelová s.r.o., Praha
Hotelnictví (Hotelnictví a cestovní ruch)
2014 – 2018SŠ s maturitou
Praxe 6 let
Ca*******oup
Training Store Manager
leden 2023 – dosud 1 rok a 7 měsíců
oficiální tréninkový vedoucí pro Tezenis, zaškolování zaměstnanců po Praze i do prodejen po celé ČR, Zodpovědnost za chod prodejny, starání se o celkový vzhled , plánování rozpisu, docházka, objednávání lyreco potřeb, sledování parametrů KPI, organizace práce týmu, objednávání zboží, kontrola emailů, inventury, plánování skladu, doplňování prodejny se systémem RFID, výběr uchazečů přes Teamio, vedení pohovorů a následné zaškolování nových zaměstnanců
Ca*******oup
Assistant Store Manager
listopad 2021 – leden 2023 1 rok a 3 měsíce
zodpovědnost za chod prodejny v nepřítomnosti manažera, podílet se na výsledcích prodejny, běžný chod prodejny, zboží, kasa, kabinky, zaškolování nových zaměstnanců, plánování rozpisu, docházka, sledování parametrů prodejny, celkový vzhled prodejny
Ca*******oup
Sales Assistent Senior
duben 2019 – 2020 1 rok a 9 měsíců
obsluha zákazníka a práce na pokladně, práce s vnitřním systémem zaměstnavatele, příjem zboží, úklid prodejny, naceňování zboží, vybírání prodaného zboží ze skladu, stavění výlohy
ZO*****.s.
Obsluha výdejního místa
červenec 2018 – únor 2019 8 měsíců
obsluha zákazníka a práce na pokladně, práce s vnitřním systémem zaměstnavatele, balení vráceného zboží, příjem zboží zpět od zákazníků a vyřizování reklamací, úklid výdejního místa, příjem zboží na výdejnu, vrácení nevyzvednutého zboží zpět na sklad
Ho*******aha
Servírka
květen 2017 – červen 2017 2 měsíce
obsluha hostů, příprava a pomoc při pořádání akcí
Ho*******ron
Pomocná účetní
duben 2017 – duben 2017 1 měsíc
účtování kreditních karet, evidence faktur, práce s hotelovým rezervačním SW Opera
NH*****gue
Pomocná kuchařka/banketní číšník/pokojská/minibaristka
září 2016 – březen 2017 7 měsíců
1) Pomocné práce v kuchyni, příprava a čištění zeleniny, příprava sendvičů a salátových mís, výdej personální stravy 2) obsluha hostů při banketních akcích práce v provozu (zajištění inventáře) komunikace s hosty a klienty 3) úklid koupelny,převlečení postele, vysávání, úklid prachu 4) doplňování minibarů
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)