Natalia K. 34 let , životopis 1396809
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Tlumočník, překladatel Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Výsokoškolské odborné vždělávání Moskovská městská pedagogická univerzita
Manažer v oboru Státní a obecní správa
září 2009 – duben 2012Vysokoškolské
Střední škola drobného podnikání č.48
Manažer v oboru Státní a obecní správa
září 2006 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 9 měsíců
WE*******.s.
Tlumočník, překladatel
březen 2017 – září 2024 7 let a 7 měsíců
Realizace překladů systému, článků a webových stránek do ruštiny. Tvorba a optimalizace webových stránek. Analýza a porovnání konkurenčních nabídek služeb.
IN*******.o.
Přední specialista, office manažer
duben 2013 – únor 2017 3 roky a 11 měsíců
Efektivní zpracování kancelářských úkolů: obchodní návrhy, dokumentace, dopisy, smlouvy a další administrativní činnosti. Koordinace cestovních dokumentů a vízových potvrzení. Zajištění dokumentů pro celní a certifikační procesy. Správa příchozí a odchozí korespondence. Ovládání elektronických obchodních platforem (Roseltorg, Sberbank AST, MICEX, RTS), včetně sestavování a podávání žádostí o účast, přípravy dokumentace, aktivní účast na aukcích, zodpovědnost za celý proces smluv – od sepsání a podpisu po zajištění a realizaci. Zajištění objednávky, instalace a konfigurace elektronického podpisu. Získání akreditace na předních obchodních platformách. Efektivní řízení procesů v rámci dodavatelského portálu. Komunikace s dodavateli a zákazníky: příchozí a odchozí hovory; elektronická korespondence. Koordinace kurýrních a logistických služeb. Správa finančních operací a účetnictví přes internetové bankovnictví. Optimalizace elektronického dokumentového managementu a nastavení přístupových práv. Konfigurace a správa automatické telefonní ústředny. Překlad obchodních a technických dokumentů z angličtiny. Vyhledávání kandidátů pro obsazení pracovních pozic. Technická podpora uživatelů a řešení problémů se softwarem. Tvorba a design vizitek pro zaměstnance. Zodpovědnost za zásobování kanceláře a materiálové vybavení. Zajištění údržby a podpory kancelářské techniky. Shromažďování informací a materiálů pro potřeby managementu společnosti.
St*******.48
Specialista stravování ve vzdělávacím zařízení
říjen 2009 – prosinec 2012 3 roky a 3 měsíce
Vypracování a realizace pracovního plánu školy pro organizaci stravování studentů; vedení denní dokumentace; Vyhotovení a obhajoba závěrečné absolventské práce na téma: Způsoby zdokonalování řízení dětského stravování ve vzdělávacích zařízeních (na příkladu Státního vzdělávacího zařízení středního odborného vzdělávaní Střední škola drobného podnikání č. 48), 12 týdnů, dobře.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinapokročilá
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Linux / BSD / UnixZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Kurzy
1C:Enterprise
RG - Soft
2014
Inovační management
Střední škola drobného podnikání č.48
2009
Angličtina
Střední škola drobného podnikání č.48
2009