Robert M. 56 let , životopis 1353441
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Roudnice nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Bohnice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Kontrolor v dopravě Kontrolor v logistice a zásobování Kontrolor výroby Obchodní zástupce Řidič Specialista pohledávek Specialista zabezpečovacích zařízení Správce vozového parku Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU Zeleny Pruh
Stavební klempíř, SOU Zeleny Pruh Stavební klempíř, 1982 – 1985
září 1982 – červen 1985Vyučení
Praxe 11 let a 10 měsíců
KR*******r.o
Terénní poradce vymáhání pohledávek
únor 2013 – listopad 2024 11 let a 10 měsíců
Práce s klienty - hledání řešení ke zdárnému splacení pohledávky bez soudního řízení. Výběr hotovosti od klientů a nakládání s ní dle předpisů. Dodržování zákona č. 101 Sb. Zákon o ochraně osobních údajů. Plánování z portfólia , plánování tras
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Efektivní dohledávání klientů,plánování portfolií,plánování tras,MS Office,MS Word,MS Excel,outlook,
Kurzy
Customer insight II
Využívání poznatků behaviorálních věd v rámci práce s pohledávkami a převedení do praxe.
listopad 2023
Customer insight
Využívání poznatků behaviorálních věd v rámci práce s pohledávkami.
červen 2023
Pokročilá komunikace
Dovednosti v segmentaci klientů,komunikačních technik a vylepšené struktury rozhovoru s klienty.
květen 2016
Krizová komunikace v činnosti operátorů dohledového a poplachového centra
Krizová komunikace
květen 2012