Daniel K. 28 let , životopis 1381202
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Office manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer kvality Ředitel / manažer logistiky Ředitel / manažer nákupu Vedoucí / manažer skladu Vedoucí servisu Výrobní ředitel/manažer ve výrobě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Masarykova obchodní akademie, Rakovník, Pražská 1222
Obchodní akademie, kód oboru: 63−41−M/02, ekonomie, účetnictví, IT
září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 9 let
Al*******aha
Technical and customer support manager
2022 – dosud 3 roky
Odpovědnost za technical a support team (Nábor, vedení, hodnocení). Příprava mzdových podkladů Plánování směn Evidence a správa IT techniky Správa sociálních sítí Editace médií
Li*******aný
Koordinátor záručních oprav
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
Zastupování reklamačního týmu Odpovědnost za SWAT team (Nábor, vedení, hodnocení techniků) Správa skladů, nářadí a IT vybavení Práce v SAP
Vš*******aha
Referent ekonomického oddělení
2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců
Zajišťování technické zprávy a organizace údržby objektů Rozpočet RP Praha Údržba a opravy movitého majetku Zajišťování pravidelné kontroly v rámci BOZP A PO Revize technologických zařízení a celků Práce v SAP Zpracovávání faktur a podkladů pro veřejné zakázky Evidence a inventarizace majetku Zajišťování efektivního provozu autodopravy
Br*****ník
Kontrolor kvality
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Příprava dokumentů pro kontrolní činnost Zpracování kontrol a protokolů Vedení databáze měření Komunikace se zákazníky
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawZačátečník
Adobe PhotoshopZačátečník
CanvaZkušený
Databázové systémy
MS SQLZkušený
ERP a účetní software
PohodaNováček
SAPZkušený
Tvorba obsahu a online marketing
Affiliate marketingPokročilý
CopywritingZkušený
Creator StudioPokročilý
E-mail marketingZkušený
Google AdsNováček
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
SEO, linkbuildingZačátečník
Střih videaZkušený
Úprava fotekPokročilý
Vyhlášky
§5 vyhl. 50/78 Sb.Nováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jako člověk, který nastoupil do společnosti All Inn už v době jejího startupového rozjezdu, jsem čelil výzvám napříč všemi jejími oblastmi. Díky tomu jsem se mohl aktivně podílet na tvorbě interních procesů, marketingových podkladů, náboru zaměstnanců, přípravě pracovních smluv, tvorbě KPI a následném hodnocení zaměstnanců. Žádná výzva mi není cizí a jasným důkazem toho je například tvorba vlastního webu za účelem prodeje vlastního merche. Považuji se tedy za univerzálně zaměřeného profesionála schopného adaptace a efektivního působení v různých oblastech.