Foto: Mathias M.
ID 1427016

Mathias M. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Periyar University

Computer Science

2011 – 2014Bakalářské

Praxe 8 let a 7 měsíců

Ou*********.io

TECH SUPPORT ENGINEER

2025 – dosud 3 měsíce

>> Working both independently and as a team, in a fastpaced environment, directly with our customers. >> Managing inbound support emails, chats, and phonecalls. >> Providing articulate, high quality support to customers by helping resolve support questions, identifying and reporting on trends and educating on best practices. >> Collaborating with teams across different departments to resolve identifeid system issues.

Ve*******zon

IT support

duben 2021 – prosinec 2024 3 roky a 9 měsíců

>>Support Install and configure computer hardware operatingsystems and applications >>Provide support in a face-to-face capacity, over thephone or via remote desktop software, helping staff orclients set up systems or resolve issues >>Support the roll-out of new applicationsIdentifying, analyzing, and resolving technical problemsrelated to hardware, software, networks, and cloud-based services. >>Collaborate with cross-functional teams to addresscomplex issues and ensure the accurate >>Documentation of processes, solutions, and systemconfigurations. >>Managing support tickets, prioritizing tasks, andmeeting service level agreements (SLAs). >>Keep the IT Asset Management Systems up to date at all times.

Va*******sro

Programátor

leden 2020 – leden 2021 1 rok a 1 měsíc

>> Programming of PLC control systems >> Deploying programs to customer sites >> Designing HMI diagrams >>Programs troubleshooting & diagnostics Customer &Hardware SupportInstall

Pr*****nya

IT support Assistant

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

>>Installation, configuration, and maintenance of end. >>Providing technical support and training to local end users. >>Adminstration of corporate Microsoft 365 tenant. >>Prioritise IT support tickets based on urgency. >>Maintain asset inventory of hardware within assigned. >>Work with suppliers to deliver issue resolutions. >>Work with outside contractors, project teams andinternal staff to maintain and repair all IT assets. >>Support Windows laptops and desktops including End Of Life replacement, configuration and deployment.

Jazyky

češtinazačátečník

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixPokročilý

MacOSZkušený

Běžná práce na počítači

MS OutlookZkušený

Databázové systémy

MySQL / MariaDBPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45