Není foto: K. K.
ID 1420209

K. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola služeb, obchodu a gastronomie

Fotograf

2012 – 2016SŠ s maturitou

Praxe 9 let

Co*****r.o

Team Leader Senior

2024 – dosud 2 roky

Projekt Samsung Řízení zákaznické linky – dohled nad provozem, zajištění kvality služeb, řešení eskalací Vedení týmu managamentu (5 FTE) – mentoring, rozvoj dovedností, pravidelná zpětná vazba Plánování směn a kapacitní řízení – optimalizace pracovních postupů Fakturace a administrativa – kontrola nákladů, reporting výkonnosti Koordinace s externími partnery – spolupráce se Samsungem, Daktelou a servisními partnery Zlepšování výkonu a zákaznické spokojenosti – analýza KPI, implementace inovativních řešení

Co*****r.o

Team Leader

2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců

Projekt Samsung Řízení týmu 23 FTE, zajištění efektivního rozdělení pracovních směn pro 24/7 provoz. Mentoring a podpora rozvoje členů týmu, zaměření na zlepšení výkonu a dosažení cílů. Koordinace komunikace mezi různými týmy (Projekt, Samsung, Global Allianz) pro optimální spolupráci. Kontrola kvality a správnosti dat ve firemním CRM systému. Provádění online poslechů a hodnocení hovorů za účelem zlepšení kvality zákaznické podpory. Monitorování a analýza KPI agentů pro vyhodnocení jejich výkonu Monitorování KPI agentů v rámci KPI projektu, analyzování výsledků a implementace zlepšení pro dosažení stanovených cílů.

Te*****nce

Technical support Agent

2017 – 2022 5 let a 6 měsíců

Odbavování příchozích a odchozích hovorů, poskytování informací a řešení zákaznických požadavků. Analyzování zákaznických požadavků, efektivní hledání řešení a poskytování odpovědí na základě potřeb zákazníka. Zaznamenávání a objednávání servisů dle požadavků zákazníků v CRM systému. Zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti a péče o zákazníky během celé komunikace. Aktivní řešení problémů a eskalace složitějších případů na nadřízené oddělení pro zajištění hladkého procesu.

J***C

Obchodní asistent

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Poskytování vynikajícího zákaznického servisu, poradenství a pomoc při výběru videoherních produktů na základě potřeb zákazníků. Aktivní prodej a využívání prodejních dovedností k dosažení prodejních cílů a maximálnímu uspokojení zákazníků. Udržování čistoty a pořádku na prodejně, zajištění, že všechny produkty jsou správně vystaveny a označeny. Provádění uzávěrek systémů a správa pokladního systému pro zajištění přesnosti transakcí a správného inventáře. Příjem a výdej zásilek, kontrola jejich správnosti a zajištění včasného doručení zákazníkům.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

CanvaZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaZačátečník

Úprava fotekZkušený

Zájmy

Fotografování, cestování, malování, čtení knih, seberealizace, hraní videoher

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45